REKLAMACJE I ZWROTY
SPIS TREŚCI:
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 508 768 309
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności prosimy o wypełnienie z kurierem protokołu rozbieżności i przesłanie go drogą mailową.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sprzedaz@emunia.pl lub telefonicznie: +48 508 768 309. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną.
Reklamacja
- W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę w przeciągu miesiąca od daty stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży.
- Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego.
- Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
- Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt na adres Sprzedawcy. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.
- Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
- Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i jego funkcjonowania. Jeżeli Klient zmniejszy wartość produktu niewłaściwie go sprawdzając, mamy prawo ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami.
↑ Powrót do góryJeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Przyślij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy Załącznik nr 2 drogą mailową na adres sprzedaz@emunia.pl lub poczta tradycyjną na adres emunia.pl, Al. 1-maja 9, 87-630 Skępe.
- Drogą mailową czy też telefoniczną otrzymacie Państwo potwierdzenie odstąpienia od umowy.
- Po otrzymaniu potwierdzenia odstąpienia od umowy - odeślij zakupiony produkt na adres emunia.pl Al. 1 maja 9, 87-630 Skępe.
- Zwracany produkt należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie według Załącznik nr 2 w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony, przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
↑ Powrót do góry