Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
208 produktów
Siatka
Siatka-2
Lista
Lista-2
Katalog
Marketing i zarządzanie
Can a good company become a great one and, if so, how? After a five-year research project, Collins concludes that good to great can and does happen. In this book, he uncovers the underlying variables that enable any type of organization to make the leap from good to great while other organizations remain only good. Rigorously supported by evidence, his findings are surprising - at times even...
90,06 zł114,00 złCena podstawowa-21%wyłączone Cena
17,50 zł49,99 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Czy miasta potrafią lepiej od państw rozwiązać najpoważniejsze problemy XXI wieku? Czy cała nadzieja w miejskiej demokracji?Narody świata wydają się sparaliżowane wobec najniebezpieczniejszych wyzwań naszych czasów – zmiany klimatu, terroryzmu, ubóstwa, handlu narkotykami, bronią i ludźmi. Problemy są zbyt poważne, za bardzo powiązane wzajemnie, zbyt sporne, by mogło się z nimi uporać...
17,50 zł49,99 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Termin blitzscaling oznacza zarówno ogólny schemat błyskawicznego rozwoju firm na olbrzymią skalę, jak i zbiór używanych w tym celu technik. Blitzscaling stał się możliwy dzięki przełomowi, jaki przyniosła rewolucja internetowa: to ona sprawiła, że wkraczanie na rynki światowe odbywa się w sposób wcześniej niewyobrażalny. Niewyobrażalna okazuje się też intensywność rywalizacji:...
22,05 zł49,00 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
24,75 zł55,00 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Książka poświęcona jest funkcjonowaniu człowieka w organizacji. Przybliża i omawia szereg jego aspektów dotyczących: zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej. Pokazuje liczne relacje organizacyjne i ich wzajemne oddziaływania, z podkreśleniem fundamentalnego znaczenia zaufania w kreowaniu więzi międzyludzkich. Ma...
24,75 zł55,00 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
48,68 zł74,90 złCena podstawowa-35%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych...
48,68 zł74,90 złCena podstawowa-35%wyłączone Cena
225,00 zł250,01 złCena podstawowa-10%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak: ...
225,00 zł250,01 złCena podstawowa-10%wyłączone Cena
22,05 zł49,00 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy...
22,05 zł49,00 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Przez dane do najlepszych decyzji! Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu...
31,05 zł69,00 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek...
22,05 zł49,00 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i...
22,05 zł49,00 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Akademicka-fachowa
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich...
40,46 zł89,90 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
17,96 zł39,90 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Masz smartfona? Żyjesz w klatce. Jesteś pod ciągłą obserwacją. Każdy Twój ruch jest śledzony, oceniany i analizowany. Bez przerwy otrzymujesz spreparowany materiał. Krok po kroku jesteś sterowany przez algorytmy inżynierów, których nie znasz, i popychany do działań, których cele są Ci niewiadome. Powoli stajesz się tresowanym zwierzątkiem, zdalnie kontrolowanym przez wielkie...
17,96 zł39,90 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
35,94 zł59,90 złCena podstawowa-40%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Książka Cyfrowy umysł przygotuje ciebie, twoją karierę i firmę na nadejście przyszłości!
Jakich umiejętności potrzebujemy, by efektywnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie?
Nastała rewolucja cyfrowa, zmieniająca sposób pracy, strukturę organizacji oraz ludzkie zachowanie i interakcje....
35,94 zł59,90 złCena podstawowa-40%wyłączone Cena
29,21 zł64,90 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem polecanym przez „Wall Street Journal” i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa przez takie sławy jak Malcolm Gladwell, Tim Ferriss czy DanielPink? Sekret tkwi w tym, że Odlotowe pomysły pokazują zaskakujący sposób myślenia otajnikach zachowań grupowych, który stawia pod znakiem...
29,21 zł64,90 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
26,99 zł59,99 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd...
26,99 zł59,99 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
22,45 zł49,90 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać? Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego? Jak dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody...
22,45 zł49,90 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
38,17 zł44,90 złCena podstawowa-15%wyłączone Cena
Dziedzictwo poprzemysłowe jest unikalnym zasobem oraz wyjątkowym rodzajem atrakcji turystycznej. Może być czynnikiem rozwoju gospodarczego miasta dzięki zastosowaniu zintegrowanych projektów rozwojowych, łączących elementy tego dziedzictwa z aspektami społecznymi, gospodarczymi, środowiskowymi i przestrzennymi. Zauważalny wzrost zainteresowania turystyką kulturową sprzyja wykorzystaniu...
38,17 zł44,90 złCena podstawowa-15%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi,...
17,15 zł49,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
38,25 zł45,00 złCena podstawowa-15%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Jacek Lipiec pracuje w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Niniejsza książka - opisująca koncepcję oraz metodologię ładu przedsiębiorstwa rodzinnego - jest efektem współpracy z dwiema rodzinami przedsiębiorczymi: Zofią, Markiem, Katarzyną i Aleksandrą Roleskimi, z którymi autor opracował Konstytucję firmy rodzinnej Roleski (2010 r.), oraz Krystyną, Janem,...
38,25 zł45,00 złCena podstawowa-15%wyłączone Cena
59,25 zł79,00 złCena podstawowa-25%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
W nowoczesnej gospodarce wzrasta rola technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Niestety duża część przeprowadzonych wdrożeń rozwiązań ICT kończy się niepowodzeniem. Problem ten skłania do poszukiwania metod podnoszenia skuteczności i efektywności realizacji projektów ICT. Zamierzeniem autorów książki jest przedstawienie szerokiego kontekstu realizacji projektów w przedsiębiorstwach...
59,25 zł79,00 złCena podstawowa-25%wyłączone Cena