Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
22 produktów
Siatka
Siatka-2
Lista
Lista-2
Katalog
Ekonomia
Ekonomia menedżerska to doskonale opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w nim do najnowszych osiągnięć wiedzy w dziedzinie zarządzania oraz wykorzystują je w analizie głównych obszarów ekonomii menedżerskiej. Pokazują, w jaki sposób metody i narzędzia analizy ekonomicznej powinny być...
66,49 zł94,99 złCena podstawowa-30%wyłączone Cena
Ekonomia
Niniejszy zbiór zadań został przygotowany jako opracowanie towarzyszące podręcznikowi Makroekonomia pod red. Alojzego Z. Nowaka i Tomasza Zalegi. Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom samodzielnej nauki makroekonomii. Zbiór zadań ma im pomóc w sprawdzeniu zdobytej wiedzy, a także ułatwić kształtowanie podstawowych umiejętności ekonomicznych – wnioskowania oraz...
32,43 zł49,90 złCena podstawowa-35%wyłączone Cena
Popularnonaukowa
Kategoria jakości w szkolnictwie wyższym, choć tak ważna dla zapewnienia oczekiwanego tempa rozwoju państw i społeczeństw, ciągle jeszcze nie znajduje odpowiadającego jej randze odzwierciedlenia w pracach przedstawiających tę problematykę w sposób holistyczny, w odniesieniu do stale zmieniających się możliwości i wyzwań. Oddawana do rąk Czytelników monografia wnosi wkład w wypełnianie...
41,94 zł69,90 złCena podstawowa-40%wyłączone Cena
Akademicka-fachowa
Hotelarstwo jest jedną z najbardziej dochodowych gałęzi przemysłu turystycznego. Z każdym rokiem można zauważyć coraz bardziej dynamiczny rozwój tej dziedziny aktywności gospodarczej, związany nie tylko z rosnącą mobilnością społeczeństwa, ale także z postępem w tworzeniu nowoczesnych technologii. W takich warunkach rosną również oczekiwania osób korzystających z najróżniejszych rodzajów...
42,19 zł64,90 złCena podstawowa-35%wyłączone Cena
20,97 zł59,90 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
Monografię uważam za bardzo cenną i potrzebną. Książka systematyzuje podjęte zagadnienia, które dotychczas w polskiej literaturze przedmiotu były tylko sygnalizowane. Na tle innych publikacji z tej dziedziny oceniane opracowanie wnosi do niej twórczy i inspirujący ferment teoretyczny i badawczy. Autor wykonał olbrzymią pracę badawczą, kompetentnie dokonując identyfikacji ważnych problemów...
20,97 zł59,90 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
35,94 zł59,90 złCena podstawowa-40%wyłączone Cena
Finanse i bankowość
Wiedza finansowa i umiejętność jej zastosowania w praktyce – to, co przyjęło się nazywać alfabetyzmem finansowym (ang. financial literacy) – są silnie związane z zachowaniami finansowymi konsumentów i rezultatami, do których te zachowania prowadzą. Mówiąc krótko, jednostki bardziej kompetentne finansowo częściej podejmują właściwe zachowania finansowe i uzyskują lepsze wyniki w zarządzaniu...
35,94 zł59,90 złCena podstawowa-40%wyłączone Cena
21,66 zł61,90 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
Książka składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym zarysowano podstawy teorii przedsiębiorstwa oraz celów funkcjonowania podmiotu gospodarczego oraz przeanalizowano rolę decyzji finansowych w procesie zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Rozdział drugi zdominowały rozważania na temat charakterystyki przedsiębiorstwa rodzinnego. Rozdział trzeci zawiera obszerną analizę...
21,66 zł61,90 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
19,22 zł54,90 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów...
19,22 zł54,90 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
15,00 zł50,00 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
Akademicka-fachowa
W najnowszym podręczniku międzynarodowych stosunków gospodarczych omówione zostały: teoria handlu międzynarodowego (podstawy teoretyczne, handel i podział dochodów, handel i wzrost gospodarczy, międzynarodowa mobilność czynników produkcji), polityka handlowa (instrumenty i miary protekcji, motywy i przyczyny protekcji, światowy system handlu, międzynarodowa integracja gospodarcza),...
15,00 zł50,00 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
17,97 zł59,90 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Z uwagi na interdyscyplinarność monografii, łączenie wiedzy psychologicznej i z zakresu zarządzania, zawarta wiedza może być przydatna szerokiemu gronu specjalistów i praktyków, zainteresowanych problematyką zjawisk, zachodzących na współczesnym rynku pracy oraz w relacjach między pracodawcami i pracownikami. Czytelnikowi daje obraz jego sytuacji na rynku pracy. Dostarcza wiedzy o...
17,97 zł59,90 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
17,97 zł59,90 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
W książce pokazano relacje między instytucjami a polityką ekonomiczną, które mogą sprzyjać albo utrudniać procesy doganiania przez Polskę wysoko rozwiniętych krajów Unii Europejskiej. Autorzy uznają, że do poszukiwania najwłaściwszego wzorca rozwoju polskiej gospodarki najlepsza jest analiza doświadczeń krajów na średnim poziomie rozwoju (a nie wysoko rozwiniętych) ze względu na podobieństwo...
17,97 zł59,90 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
14,40 zł48,00 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
Ekonomia
W związku z przystąpieniem do Unii Europejskiej Polskę czekają trudne procesy dostosowawcze. Autorki przeanalizowały dostosowania w zakresie wszystkich ekonomicznych polityk sektorowych (handlowej, rolnej, regionalnej, konkurencji, ochrony środowiska, energetycznej, technologicznej, transportowej, ochrony konsumenta, socjalnej, wobec małych i średnich przedsiębiorstw) zarówno w aspekcie...
14,40 zł48,00 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
15,60 zł52,00 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in....
15,60 zł52,00 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
20,97 zł59,90 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
Celem książki jest analiza dotychczasowych działań podjętych z˙zamiarem ograniczenia skali zjawisk kryzysowych zarówno w˙sferze finansowej, jak i˙sferze realnej. Nacisk jest położony na poszukiwanie odpowiedzi na dwa pytania: czy i˙w jakim zakresie podjęte działania przyniosły zamierzone skutki, oraz˙czy zastosowanie niestandardowych narzędzi nie˙przyniesie przesuniętych w˙czasie negatywnych...
20,97 zł59,90 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
24,95 zł49,90 złCena podstawowa-50%wyłączone Cena
Głównym celem książki jest diagnoza warunków życia nadmiernie zadłużonych gospodarstw domowych w Polsce. Realizacja tego celu pozwoliła na zmniejszenie luki w zakresie badań nad konsekwencjami zadłużania się gospodarstw domowych.Ambicją autorów było opracowanie swoistego studium nadmiernie zadłużonych gospodarstw domowych oraz ich warunków życia, przy czym projekt ten został...
24,95 zł49,90 złCena podstawowa-50%wyłączone Cena
17,97 zł59,90 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Z przykładów przytoczonych w książce Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw wyłania się obraz dużego, ale niewykorzystanego na rynku międzynarodowym potencjału polskich przedsiębiorstw. Kwalifikacje, połączone z wiarą we własne siły, mają zatem decydujące znaczenie w podejmowaniu działań w zakresie internacjonalizacji. Niniejsza monografia nie...
17,97 zł59,90 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
20,37 zł67,90 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
Zakładając, że Polska chce być podmiotem w Europie, dążyć do poprawy swego miejsca w gospodarce Unii Europejskiej i do zachowania wartości europejskiego modelu polityczno-społecznego, muszą być rozszerzone i umocnione działania zmierzające do przyspieszenia rozwoju kraju, a jest to możliwe tylko dzięki wprowadzeniu gospodarki, społeczeństwa i państwa na drogę zintegrowanego kształtowania...
20,37 zł67,90 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
Ekonomia
Niniejsze wydanie Mikroekonomii odzwierciedla ewolucję tej dziedziny wiedzy. Naukowcy w całej Europie prowadzą ożywioną debatę na temat kierunków jej rozwoju - zarówno pod względem metod nauczania, jak i prowadzenia badań. W nowym wydaniu uwzględniono wybrane efekty tej debaty, zachowując dotychczasowy układ materiału. Jest to jeden z najpopularniejszych podręczników ekonomii w Stanach...
44,95 zł99,90 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Akademicka-fachowa
W zarządzaniu projektami funkcjonuje wiele różnorodnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, aby poznać możliwości ich wykorzystania i pokazać praktykę ich stosowania. Autorzy skupili więc uwagę na: sprawdzonych praktycznie i uzasadnionych teoretycznie metodach zarządzania projektami; najważniejszych wytycznych metodycznych, normach oraz modelach przebiegu projektów;...
44,13 zł64,90 złCena podstawowa-32%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej sprawia, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a często unikatowych) przedsięwzięć, czyli projektów. Dlatego właśnie na co dzień mamy już do czynienia z projektami w niemal każdej dziedzinie ludzkiej aktywności (m.in. w pracy zawodowej, działalności gospodarczej,...
35,70 zł64,90 złCena podstawowa-45%wyłączone Cena