Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
178 produktów
Siatka
Siatka-2
Lista
Lista-2
Katalog
Akcesoria biurowe
Grzbiety do bindowania plastikowe, czarne, 6 mm, 100 sztuk, oprawa do 25 kartek
grzbiety plastikowe do bindowania opakowanie 100 szt. kolor czarny średnica 6 mm oprawa do 25 kartek
16,01 zł23,90 złCena podstawowa-33%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
grzbiety plastikowe wysokiej jakości
średnica: 12 mm
oprawiają: 105 kartek
format: A4
ilość: 100 szt
kolor: czarny
32,39 zł59,99 złCena podstawowa-46%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
Grzbiety plastikowe – standardowe opakowania szeroka gama kolorowych grzbietów ułatwia identyfikację oprawianych dokumentów. zróżnicowane średnice grzbietów pozwalają na ich właściwe dobranie do ilości kartek. opakowanie: 100 szt. dostępne w kolorach: białym, żółtym, czerwonym, zielonym, niebieskim, brązowym, czarnym oraz przezroczyste. średnica 19/20 nie występuje w wariantach: brązowym i...
16,40 zł39,99 złCena podstawowa-59%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
SZUFLADKA NA BIURKO OFFICE PRODUCTS, POLISTYREN/PP,
wykonana z trwałej mieszanki polistyrenu i polipropylenu
niełamliwa, cechuje się niezwykłą trwałością oraz solidnością
miejsce na umieszczenie etykiet
możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo
5,59 zł9,99 złCena podstawowa-44%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
Utrzymane w żywej tonacji kolorystycznej przekładki alfabetyczne marki Biurfol. Laminowane przekładki wykonane z wytrzymałego kartonu o gramaturze 170g/m2.
Posiadają kolorowe indeksy z oznaczeniem alfabetycznym, wzmocnione folią Mylar.
Format: A4
W komplecie karta informacyjno-opisowa.
Przekładki posiadają 4 dziurki, pasujące do większości segregatorów...
15,40 zł22,99 złCena podstawowa-33%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
GRZBIETY DO BINDOWANIA
6 mm
50 sztuk
Grzbiety do bindownic
ilość oprawianych kartek - obrazuje tabela poniżej
kolor - czerwone
ilość w opakowaniu - 50 szt
grzbiety pakowane w worek strunowy
10,99 zł19,99 złCena podstawowa-45%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
Otwierane z góry.
Przezroczysta struktura folii.
Antystatyczne, antyrefleksyjne.
Wzmocniony pasek z perforacją.
Format A4
6,90 zł14,99 złCena podstawowa-54%wyłączone Cena
szufladka na biurko
wykonana z trwałego polistyrenu
trwała i solidna
posiada miejsce na umieszczenie etykiet
możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo
wymiary: zewnętrzne - 6 cm, 25,4 cm, 34,6 cm, wewnętrzne - 4,3 cm, 24,4 cm, 32,5 cm
9,09 zł12,99 złCena podstawowa-30%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
- wykonana z trwałej mieszanki polistyrenu i polipropylenu - niełamliwa, cechuje się niezwykłą trwałością oraz solidnością - miejsce na umieszczenie etykiet - możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo - wymiary zewnętrzne: 254x60x346mm - wymiary wewnętrzne: 244x43x325mm - kolor niebieski
5,45 zł9,90 złCena podstawowa-45%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
wykonana z trwałej mieszanki polistyrenu i polipropylenu
niełamliwa, cechuje się niezwykłą trwałością oraz solidnością
miejsce na umieszczenie etykiet
możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo
wymiary zewnętrzne: 254x60x346mm
wymiary wewnętrzne: 244x43x325mm
kolor czerwony
6,79 zł9,99 złCena podstawowa-32%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
- wykonana z trwałej mieszanki polistyrenu i polipropylenu - niełamliwa, cechuje się niezwykłą trwałością oraz solidnością - miejsce na umieszczenie etykiet - możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo - wymiary zewnętrzne: 254x60x346mm - wymiary wewnętrzne: 244x43x325mm - kolor niebieski
5,45 zł9,90 złCena podstawowa-45%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
- wykonana z trwałego polistyrenu - cechuje się niezwykłą trwałością oraz solidnością - miejsce na umieszczenie etykiet - możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo Wymiary: 25,4 x 6 x 34,6 cm
9,74 zł14,99 złCena podstawowa-35%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
Metalowa półka na dokumenty
Szukasz rozwiązania, które pomoże Ci zaprowadzić porządek na biurku i posortować ważne dokumenty? Nasz praktyczny organizer bez problemu zapanuje nad chaosem wśród Twoich papierów! Wytrzymałe, metalowe półki można także układać jedna na drugiej. Falowany spód stojaka ułatwia chwytanie pojedynczych kartek i listów. Organizer na dokumenty idealnie sprawdzi...
24,50 zł34,99 złCena podstawowa-30%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
Okładki do bindowania A4 250g/m2 skóropodob 100szt
Argo
Stylowa i elegancka oprawa dokumentów, dzięki skóropodobnej strukturze.
Możliwość segregacji dokumentów według koloru, dzięki szerokiej gamie barw.
Ochrona dokumentów przed zniszczeniem i kurzem.
Gwarancja długiej trwałości, dzięki wykonaniu z materiałów wysokiej jakości.
23,80 zł34,99 złCena podstawowa-32%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
Wizytownik metalowy Stanwell – elegancja w zasięgu ręki
Wizytownik Stanwell to praktyczny i stylowy dodatek dla każdego, kto ceni porządek i profesjonalny wygląd. Wykonany z wysokiej jakości metalu, w eleganckim, matowym wykończeniu.
Najważniejsze cechy:
Materiał: solidny metal ...
12,45 zł24,90 złCena podstawowa-50%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
Ciesz się efektywnością i wygodą dzięki naszemu nowoczesnemu zszuwaczowi Basic, który nie tylko precyzyjnie usuwa zszywki, ale także umożliwia spinanie do 20 kartek jednocześnie. To niezastąpiony narzędzie w każdym biurze, które sprawdzi się w codziennych zadaniach związanych z przetwarzaniem dokumentów.
Główne cechy:
Zszuwanie ze stylu: Precyzyjne i bezproblemowe...
10,49 zł14,99 złCena podstawowa-30%wyłączone Cena
papier listowy
format: A4
idealnie sprawdzi się do drukowania zaproszeń, dyplomów oraz do wielu innych projektów kreatywnych
gładki i jednokolorowy
papier posiada certyfikat FSC
gramatura papieru: 120 g/m2
liczba arkuszy: 10
13,53 zł19,90 złCena podstawowa-32%wyłączone Cena
KALKULATOR BRELOCZEK Z AKRYLEM wymiary: 4,3 x 7 x 1,4 cm materiał: tworzywo sztuczne bateria: AG10 (LR1130)
12,14 zł19,90 złCena podstawowa-39%wyłączone Cena
399,20 zł499,00 złCena podstawowa-20%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
Fotel Biurowy DELUXE – Ergonomiczny Fotel z Funkcją TILT, Regulacją i Wysokim Oparciem
Fotel biurowy DELUXE to idealna propozycja dla osób, które szukają komfortu, ergonomii i wysokiej jakości w jednym. Został zaprojektowany z myślą o długotrwałym użytkowaniu, zapewniając wygodę i wsparcie dla kręgosłupa. Oparcie, siedzisko i podłokietniki wykonane są z miękkiej...
399,20 zł499,00 złCena podstawowa-20%wyłączone Cena
Akcesoria biurowe
Zestaw na biurko, brokatowy z lusterkiem.Wzór z konikami.W zestawie: 3 ołówki, gumka, karteczki notesowe oraz 25 spinaczy do papieru.
26,90 zł49,90 złCena podstawowa-46,09%wyłączone Cena