JUST DANCE 2016 XBOX 360
  • -33%
180,89 zł269,99 zł
WYDRAPYWANKA ŚWIATECZNA 3+
  • -30%
6,99 zł9,99 zł
BRYSTOL KARTON KOLOROWY ZIELONY 50 X 70 CM B2 - Panon
  • -30%
3,50 zł4,99 zł
VTOROJ DREVNERUSSKIJ PEREVOD APOFEGMAT BENASA BUDNOGO Eliza Małek - Studio Bel
  • -70%
Suzanne Collins
  • -65%
15,75 zł44,99 zł
KORALIKI DO PRASOWANIA KONIE ZESTAW KREATYWNY 5+
  • -44%
  • Obecnie brak na stanie
22,39 zł39,99 zł
DYSCYPLINY SPORTOWE - Fenix
  • -65%
7,00 zł19,99 zł
GIRLANDA LED CZERWONA
  • -30%
20,99 zł29,99 zł
Z JAK ZACHARIASZ Robert C. Obrien - Ya!
  • -65%
12,22 zł34,90 zł
  • OUTLET
    Head To Toe The Nude In Graphic Design Steven Heller, Mirko Ilic

    Head To Toe The Nude In Graphic Design Steven Heller, Mirko Ilic

    Opinia (0)
    A beautifully designed flexibound edition that comes in a slipcase, this is a first of it’s kind celebration featuring more than 600 examples of the human body as represented in graphic design, this innovative book will appeal to art directors, graphic designers, and design fans. This groundbrea...Czytaj więcej

    Autor: Steven Heller, Mirko Ilic

    Producent: Rizzoli New York

    Oprawa: miękka

    Format (cm): 17 x 26

    Ilość stron: 312

    EAN: 9780847861651

    A beautifully designed flexibound edition that comes in a slipcase, this is a first of it’s kind celebration featuring more than 600 examples of the human body as represented in graphic design, this innovative book will appeal to art directors, graphic designers, and design fans. This groundbreaking volume investigates and illuminates a new generation of artists and the ways that they relate to one of art history’s most storied traditions: nude figure drawing and painting. This informative (and occasionally very cheeky) book demonstrates the ways in which new mediums and new technologies are pushing graphic designers to previously untold heights of artistic representation, thereby cementing the graphic designer’s place alongside more traditional mediums (drawing, painting) in art history and criticism. From PETA’s infamous “I’d Rather Go Nude” ad campaign, to John Lennon and Yoko Ono posing nude on the cover of Rolling Stone magazine, Head to Toe features myriad examples of the nude figure and how it is altered and manipulated in the service of both art and commerce.
    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

    Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

    Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
    Head To Toe The Nude In Graphic Design Steven Heller, Mirko Ilic
    190,04 zł
    223,58 zł
    Ilość

    POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 8.99 zł

    Darmowa dostawa już od 100 zł

    Zamów tel.: 508 768 309
    (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

    Blik GPay Paypo Visa Mastercard
    HEAD TO TOE THE NUDE IN GRAPHIC DESIGN Steven Heller, Mirko Ilic - Rizzoli New York

    Head To Toe The Nude In Graphic Design Steven Heller, Mirko Ilic

    190,04 zł
    223,58 zł