JUST DANCE 2016 XBOX 360
  • -33%
180,89 zł269,99 zł
WYDRAPYWANKA ŚWIATECZNA 3+
  • -30%
6,99 zł9,99 zł
BRYSTOL KARTON KOLOROWY ZIELONY 50 X 70 CM B2 - Panon
  • -30%
3,50 zł4,99 zł
VTOROJ DREVNERUSSKIJ PEREVOD APOFEGMAT BENASA BUDNOGO Eliza Małek - Studio Bel
  • -70%
Suzanne Collins
  • -65%
15,75 zł44,99 zł
KORALIKI DO PRASOWANIA KONIE ZESTAW KREATYWNY 5+
  • -44%
  • Obecnie brak na stanie
22,39 zł39,99 zł
DYSCYPLINY SPORTOWE - Fenix
  • -65%
7,00 zł19,99 zł
GIRLANDA LED CZERWONA
  • -30%
20,99 zł29,99 zł
Z JAK ZACHARIASZ Robert C. Obrien - Ya!
  • -65%
12,22 zł34,90 zł
  • OUTLET
    Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne Eugeniusz Kąciak

    Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne Eugeniusz Kąciak

    Opinia (0)
    Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur...Czytaj więcej

    Autor: Eugeniusz Kąciak

    Producent: Wolters Kluwer

    Oprawa: twarda

    Format (cm): 16 x 23.5

    Ilość stron: 268

    EAN: 9788326414367

    Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w procesie badawczym analizy indywidualnych charakterystyk opisowych cech nabywców z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych, właściwych aplikacji teorii środków-celów. (...)

    Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku.

    Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach".

    Prof. dr hab. Alicja Kusińska

    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

    Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

    Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
    Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne Eugeniusz Kąciak
    27,65 zł
    79,00 zł
    Ilość

    POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 8.99 zł

    Darmowa dostawa już od 100 zł

    Zamów tel.: 508 768 309
    (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

    Blik GPay Paypo Visa Mastercard
    TEORIA ŚRODKÓW-CELÓW W SEGMENTACJI RYNKU. STUDIUM METODOLIOGICZNO-EMPIRYCZNE Eugeniusz Kąciak - Wolters Kluwer

    Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne Eugeniusz Kąciak

    27,65 zł
    79,00 zł