KOLOROWE OBRAZKI - Olesiejuk
  • -50%
Opinia (0)
4,99 zł9,99 zł
AMY MACDONALD UNDER STARS WINYL
  • -30%
Opinia (0)
132,99 zł189,99 zł
SANKTUARIUM. STRAŻNICY Z KRAINY CIENI Sarah Fine - Jaguar
  • -65%
Opinia (0)
13,27 zł37,91 zł
A jeśli spróbujemy Megan Maxwell
  • -65%
Opinia (0)
17,50 zł49,99 zł
PRZYGODY TOMKA SAWYERA. KOLOROWA KLASYKA
  • -60%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
11,18 zł27,95 zł
KARNET PASSION PLUS TYLKO WE DWOJE + KOPERTA
  • -60%
Opinia (0)
2,00 zł5,01 zł
CARLY RAE JESPEN EMOTION CD - Universal Music Polska
  • -35%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
29,18 zł44,90 zł
Robyn Crawford
  • -65%
Opinia (0)
19,25 zł54,99 zł
BAJKI UWOLNIJ KOLORY UŻYJ TYLKO WODY 4+ - Zielona Sowa
  • -50%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
4,00 zł7,99 zł
      Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne Eugeniusz Kąciak

      Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne Eugeniusz Kąciak

      Opinia (0)
      Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur...Czytaj więcej

      Autor: Eugeniusz Kąciak

      Producent: Wolters Kluwer

      Oprawa: twarda

      Format (cm): 16 x 23.5

      Ilość stron: 268

      EAN: 9788326414367

      Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w procesie badawczym analizy indywidualnych charakterystyk opisowych cech nabywców z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych, właściwych aplikacji teorii środków-celów. (...)

      Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku.

      Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach".

      Prof. dr hab. Alicja Kusińska

      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne Eugeniusz Kąciak
      27,65 zł
      79,00 zł
      Ilość

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      TEORIA ŚRODKÓW-CELÓW W SEGMENTACJI RYNKU. STUDIUM METODOLIOGICZNO-EMPIRYCZNE Eugeniusz Kąciak - Wolters Kluwer

      Teoria Środków-Celów W Segmentacji Rynku. Studium Metodoliogiczno-Empiryczne Eugeniusz Kąciak

      27,65 zł
      79,00 zł