TORBA PREZENTOWA KOŁA XL - PanonTorba Prezentowa Koła Xl
  • -50%
Opinia (0)
4,99 zł9,99 zł
SYSTEM ARGENTYŃSKI Monika Luft
  • -65%
Opinia (0)
10,47 zł29,90 zł
KODEKS POSTĘPOWANIA CYWILNEGO ZE SCHEMATAMI Piotr Rylski - LexisNexis
  • -65%
Opinia (0)
8,71 zł24,90 zł
ZESZYT W LINIE 80 KARTEK A4
  • -30%
Opinia (0)
17,49 zł24,99 zł
ZNACHOR
  • -65%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
10,15 zł29,00 zł
MAD AND BAD ROCK WAR 1 Robert Muchamore - Jaguar
  • -65%
Opinia (0)
12,22 zł34,90 zł
BEŻOWE SANDAŁY Z EKOZAMSZU ROZMIAR 37 II GATUNEKBeżowe Sandały Z Ekozamszu Rozmiar 37 Ii Gatunek
  • -75%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
20,00 zł79,99 zł
MACHU PICCHU. STO LAT PO GODZINIE ZERO
  • -15%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
42,41 zł49,90 zł
NASZA WOJNA Maciej Górny, Włodzimierz Borodziej - WAB
  • -40%
Opinia (0)
50,99 zł84,99 zł
      Media Economics Economic Issues In The Media Theory And Practice

      Media Economics Economic Issues In The Media Theory And Practice

      Opinia (0)
      In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: “he who pays the piper calls the tune.” In the modern world, it is diffi cult to esta...Czytaj więcej

      Autor: Bogusław Nierenberg

      Producent: PWN

      Oprawa: miękka

      Format (cm): 23.5 x 16.5

      Ilość stron: 202

      EAN: 9788301192372

      In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: “he who pays the piper calls the tune.” In the modern world, it is diffi cult to establish who pays and what they actually pay with. Very few of us realize that the currency we pay for the consumption of media is our attention. Milton Friedmann, a Nobel Prize laureate, justly stated that “there is no such thing as a free lunch.” This book proves it clearly. Its content is the elaboration of the thought by one of the most prominent researchers of this fi eld, prof. Alan B. Albarran, who postulated that the research on economics of media should be holistic. The University of North Texas professor most accurately defi nes the notion of “media economics”, which is “the study of how media fi rms and industries function across different levels of activity (e.g., global, national, household, etc.) in tandem with other forces (e.g., globalization, regulation, technology, and social aspects) through the use of theories, concepts, and principles drawn from macroeconomic and microeconomic perspectives” [A.B. Albarran, The Media Economy, Routledge, New York 2016, p. 3]. In this book, we strive to meet these postulates, in the hope of making a contribution to the understanding of the interpenetration of media and economy, as well as to the illustration of its Polish specifi city.

      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Media Economics Economic Issues In The Media Theory And Practice
      34,30 zł
      49,00 zł
      Ilość

      Mamy na stanie 6 szt., wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      MEDIA ECONOMICS ECONOMIC ISSUES IN THE MEDIA THEORY AND PRACTICE - PWN

      Media Economics Economic Issues In The Media Theory And Practice

      34,30 zł
      49,00 zł