TORBA PREZENTOWA KOŁA XL - PanonTorba Prezentowa Koła Xl
  • -50%
Opinia (0)
4,99 zł9,99 zł
SYSTEM ARGENTYŃSKI Monika Luft
  • -65%
Opinia (0)
10,47 zł29,90 zł
KODEKS POSTĘPOWANIA CYWILNEGO ZE SCHEMATAMI Piotr Rylski - LexisNexis
  • -65%
Opinia (0)
8,71 zł24,90 zł
ZESZYT W LINIE 80 KARTEK A4
  • -30%
Opinia (0)
17,49 zł24,99 zł
ZNACHOR
  • -65%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
10,15 zł29,00 zł
MAD AND BAD ROCK WAR 1 Robert Muchamore - Jaguar
  • -65%
Opinia (0)
12,22 zł34,90 zł
BEŻOWE SANDAŁY Z EKOZAMSZU ROZMIAR 37 II GATUNEKBeżowe Sandały Z Ekozamszu Rozmiar 37 Ii Gatunek
  • -75%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
20,00 zł79,99 zł
MACHU PICCHU. STO LAT PO GODZINIE ZERO
  • -15%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
42,41 zł49,90 zł
NASZA WOJNA Maciej Górny, Włodzimierz Borodziej - WAB
  • -40%
Opinia (0)
50,99 zł84,99 zł
      Dylemat Przełomowej Innowacji

      Dylemat Przełomowej Innowacji

      Opinia (0)
      Co start-upom, takim jak Netflix czy Apple pozwoliło namieszać na rynku? Jak firmom z długoletnią tradycją, takim jak Canon czy Microsoft, udało się przez dekady utrzymać silne pozycje rynkowe? Joshua Gans, wykładowca strategii innowacji z Uniwersytetu Toronto zagląda za kulisy zaskakujących suk...Czytaj więcej

      Autor: Joshua Gans

      Producent: Kurhaus Publishing

      Oprawa: miękka

      Format (cm): 20.5 x 14.5

      Ilość stron: 260

      EAN: 9788365301376

      Co start-upom, takim jak Netflix czy Apple pozwoliło namieszać na rynku? Jak firmom z długoletnią tradycją, takim jak Canon czy Microsoft, udało się przez dekady utrzymać silne pozycje rynkowe? Joshua Gans, wykładowca strategii innowacji z Uniwersytetu Toronto zagląda za kulisy zaskakujących sukcesów i spektakularnych porażek świetnie znanych Czytelnikom marek. Wyjaśniając najciekawsze zjawiska gospodarcze ostatnich dekad, dostarcza zarazem mocną dawkę wiedzy na temat natury innowacji.

      Dziś trudno jest wyobrazić sobie rozmowy o gospodarce bez użycia pojęcia „przełomowa innowacja”. Jednak ta niezwykła popularność sprawia, że jego znaczenie coraz bardziej się rozmywa, a nawet wypacza. W swej książce Gans przypomina oryginalny sens teorii przełomowej innowacji zaproponowanej w 1997 roku przez guru zarządzania Claytona Christensena. Z przełomową innowacją mamy do czynienia wtedy, gdy firmy, które reagują na nią wzorcowo, działając w sposób, który wcześniej doprowadził je do sukcesu, ponoszą klęskę. Gans rozszerza teorię Christensena i prezentuje taktyki, które pozwalają wielkim firmom z lekkością wskakiwać na fale innowacji.

      Gans w swojej książce nie stwierdza jednoznacznie, że klęska takich firm jak Britannika czy Blockbuster była nieunikniona. Obydwie miały wybór, ale Britannika, chcąc nadążyć za technologiczną zmianą, musiałaby kompletnie zmienić swoją strukturę organizacyjną i de facto stać się inną firmą. Blockbuster został wyparty z rynku, bo klienci opowiedzieli się za zaproponowanym przez Neflixa sposobem wypożyczania i oglądania filmów. Ale nic nie stało na przeszkodzie, aby sam Blockbuster powielił model biznesowy zaproponowany przez Netflixa. W 2000 r. ten pierwszy nawet odrzucił szansę zakupu Netflixa za 50 mln dolarów, w 2014 r. zaś wartość start-upu z Kalifornii była wyceniana już na 26 mld dolarów.
      I tu znów wracamy do dylematów, jakie stoją przed firmami.

      – pisze w przedmowie do wydania polskiego Iain Maxwell, dyrektor zarządzający Canon Polska.

      JOSHUA GANS (ur. 1968). Ekonomista specjalizujący się w dziedzinach strategii zarządzania oraz innowacji technologicznej. Absolwent Uniwersytetu Queensland (Australia), doktoryzował się na Uniwersytecie Stanforda (Stany Zjednoczone), a obecnie pracuje na Uniwersytecie Toronto (Kanada), gdzie wykłada w Szkole Zarządzania Rotmana oraz na wydziale ekonomii. Pracuje również jako doradca dla podmiotów branży energii, telekomunikacji, usług finansowych i bankowych oraz farmaceutycznej. Jest dyrektorem zarządzającym Core Economic Research. Autor kilku książek, m.in. Scholary Publishing and its Discontents (2017) oraz Prediction Machines (2018).

      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Dylemat Przełomowej Innowacji
      29,94 zł
      49,90 zł
      Ilość

      Niedostępny

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      DYLEMAT PRZEŁOMOWEJ INNOWACJI Joshua Gans - Kurhaus Publishing

      Dylemat Przełomowej Innowacji

      29,94 zł
      49,90 zł