JUST DANCE 2016 XBOX 360
  • -33%
180,89 zł269,99 zł
WYDRAPYWANKA ŚWIATECZNA 3+
  • -30%
6,99 zł9,99 zł
BRYSTOL KARTON KOLOROWY ZIELONY 50 X 70 CM B2 - Panon
  • -30%
3,50 zł4,99 zł
VTOROJ DREVNERUSSKIJ PEREVOD APOFEGMAT BENASA BUDNOGO Eliza Małek - Studio Bel
  • -70%
Suzanne Collins
  • -65%
15,75 zł44,99 zł
KORALIKI DO PRASOWANIA KONIE ZESTAW KREATYWNY 5+
  • -44%
  • Obecnie brak na stanie
22,39 zł39,99 zł
DYSCYPLINY SPORTOWE - Fenix
  • -65%
7,00 zł19,99 zł
GIRLANDA LED CZERWONA
  • -30%
20,99 zł29,99 zł
Z JAK ZACHARIASZ Robert C. Obrien - Ya!
  • -65%
12,22 zł34,90 zł
  • OUTLET
    Tradycyjny A Nowoczesny Sposób Budowania Zaufania Klientów Do Banku Na Przykładzie Mbanku

    Tradycyjny A Nowoczesny Sposób Budowania Zaufania Klientów Do Banku Na Przykładzie Mbanku

    Opinia (0)
    Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub usługi bankowej. Reklamy należą do tradycyjnych narzędzi ks...Czytaj więcej

    Autor: Marika Świeszczak

    Producent: Wydawnictwo...

    Oprawa: miękka

    Format (cm): 16.9 x 24.2

    Ilość stron: 222

    EAN: 9788381428774

    Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub usługi bankowej. Reklamy należą do tradycyjnych narzędzi kształtowania relacji z konsumentami, zaś grywalizacja reprezentuje nowoczesny, a nawet innowacyjny nurt komunikacji marketingowej. Obie te formy – reklamy i grywalizacja - posługują się innymi sposobami oddziaływania na klientów, a w konsekwencji w różnym stopniu wpływają na ich decyzje i poziom zaufania do banku. Grywalizacja jest mniej znanym narzędziem komunikacji, dlatego mniejsza jest, w porównaniu do reklam, świadomość konsumentów dotycząca wpływu mechanizmów grywalizacji na ich decyzje zakupowe. Jeśli jednak konsumenci zdają sobie sprawę, że są poddawani działaniu owych mechanizmów, może to w jakimś stopniu przekładać się na ich zaufanie do banku. Głównym celem monografii są rozważania na temat wpływu reklam i grywalizacji na zaufanie klientów do banków, a w dalszej kolejności na ich decyzje zakupowe. W książce przedstawiono mechanizmy kształtowania relacji z konsumentami na przykładzie działań marketingowych mBanku, jedynego banku w Polsce, który wdrożył w swoim systemie transakcyjnym grywalizację, a oprócz tego jego komunikaty reklamowe wyróżniają się pewnym stopniem niestandardowości w całokształcie działań instytucji finansowych. Publikacja stanowi istotny wkład w rozwój literatury przedmiotu, zaś wnioski z części badawczej mogą przyczynić się do udoskonalania działalności marketingowej banków.
    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

    Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

    Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
    Tradycyjny A Nowoczesny Sposób Budowania Zaufania Klientów Do Banku Na Przykładzie Mbanku
    31,43 zł
    44,90 zł
    Ilość

    Mamy na stanie 3 szt., wysyłamy od razu.

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 8.99 zł

    Darmowa dostawa już od 100 zł

    Zamów tel.: 508 768 309
    (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

    Blik GPay Paypo Visa Mastercard
    TRADYCYJNY A NOWOCZESNY SPOSÓB BUDOWANIA ZAUFANIA KLIENTÓW DO BANKU NA PRZYKŁADZIE MBANKU Marika Świeszczak - Wydawnictwo...

    Tradycyjny A Nowoczesny Sposób Budowania Zaufania Klientów Do Banku Na Przykładzie Mbanku

    31,43 zł
    44,90 zł