JUST DANCE 2016 XBOX 360
  • -33%
180,89 zł269,99 zł
WYDRAPYWANKA ŚWIATECZNA 3+
  • -30%
6,99 zł9,99 zł
BRYSTOL KARTON KOLOROWY ZIELONY 50 X 70 CM B2 - Panon
  • -30%
3,50 zł4,99 zł
VTOROJ DREVNERUSSKIJ PEREVOD APOFEGMAT BENASA BUDNOGO Eliza Małek - Studio Bel
  • -70%
Suzanne Collins
  • -65%
15,75 zł44,99 zł
KORALIKI DO PRASOWANIA KONIE ZESTAW KREATYWNY 5+
  • -44%
  • Obecnie brak na stanie
22,39 zł39,99 zł
DYSCYPLINY SPORTOWE - Fenix
  • -65%
7,00 zł19,99 zł
GIRLANDA LED CZERWONA
  • -30%
20,99 zł29,99 zł
Z JAK ZACHARIASZ Robert C. Obrien - Ya!
  • -65%
12,22 zł34,90 zł
  • OUTLET
    Standardy Etyczne Obsługi Klientów W Ocenie Obecnych I Przyszłych Doradców Bankowych Krzysztof Świeszczak

    Standardy Etyczne Obsługi Klientów W Ocenie Obecnych I Przyszłych Doradców Bankowych Krzysztof Świeszczak

    Opinia (0)
    W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeni...Czytaj więcej

    Autor: Krzysztof Świeszczak

    Producent: Wydawnictwo...

    Oprawa: miękka

    Format (cm): 15 x 21

    Ilość stron: 218

    EAN: 9788381428873

    W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawę przed marginalizacją pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skłonność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skłonność do przerzucania na klienta odpowiedzialności za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski płynące z analiz mogą stać się podstawą do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleń dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić się do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.

    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

    Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

    Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
    Standardy Etyczne Obsługi Klientów W Ocenie Obecnych I Przyszłych Doradców Bankowych Krzysztof Świeszczak
    34,32 zł
    42,90 zł
    Ilość

    Mamy na stanie 2 szt., wysyłamy od razu.

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 8.99 zł

    Darmowa dostawa już od 100 zł

    Zamów tel.: 508 768 309
    (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

    Blik GPay Paypo Visa Mastercard
    STANDARDY ETYCZNE OBSŁUGI KLIENTÓW W OCENIE OBECNYCH I PRZYSZŁYCH DORADCÓW BANKOWYCH Krzysztof Świeszczak - Wydawnictwo ...

    Standardy Etyczne Obsługi Klientów W Ocenie Obecnych I Przyszłych Doradców Bankowych Krzysztof Świeszczak

    34,32 zł
    42,90 zł