- Nowo dodane



Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Macie 20 sekund, aby nagryzmolić 20 rysunków... dokładnie tak! Tylko 1 sekunda na rysunek! Ale to nie wszystko! Następnie „Lektor” rzuci wyzwanie pozostałym graczom, aby odtworzyli z pamięci słowa, które reprezentują ich rysunki! Czy dadzą radę przypomnieć sobie, co mieli na myśli, gryzdoląc 20 rysunków w swojej tabelce?
Zawartość:
Potasuj karty i ułóż je w stos.
Rozdaj każdemu z graczy po 1 ołówku i kartce z tabelką do rysowania.
Połóż planszę punktacji na stole. Niech każdy gracz wybierze swój pionek.
Zapiszcie kolory swoich pionków w lewym górnym rogu tabelki do rysowania.
Połóż dzwonek na stole w zasięgu wszystkich graczy.
Na każdej karcie znajduje się 20 słów podzielonych na 4 kolory.
Lektor sprawdza, na którym kolorowym polu znajduje się jego pionek. W każdej rundzie pionek gracza wskazuje kolor słów do wykorzystania.
Lektor umieszcza 4 kart w stojaku. Muszą na siebie zachodzić w taki sposób, aby każde słowo wskazywało jedną z liczb od 1 do 20 oraz aby wszystkie słowa były tego samego koloru.
Lektor odczytuje głośno 20 słów w tempie 1 słowa na sekundę!
Podczas gdy lektor w jednym ciągu odczytuje swoją listę, gracze szybko gryzmolą proste rysunki w odpowiednich ramkach na kartce, aby później przypominały im słowa.
Gdy zostanie odczytane 20 słów, Lektor kolejno odpytuje graczy w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara.
Lektor zadaje pytania w stylu: „Co było pod numerem X?” (X to jedna z liczb od 1 do 20).
Gdy gracz zna właściwą odpowiedź, otrzymuje 2 punkty i przesuwa swój pionek o 2 pola na planszy.
Jeśli odpowiedź była zła LUB gracz nie pamiętał słowa i powiedział „pas”, nie otrzymuje punktów.
W tym momencie, kto pierwszy uderzy w dzwonek, może udzielić odpowiedzi. Otrzymuje za nią 1 punkt. Jednak jeśli się pomyli, traci 1 punkt, a inny gracz może próbować udzielić odpowiedzi.
Gra kończy się, gdy każdy z graczy raz pełnił rolę Lektora.
Wygrywa gracz z największą liczbą punktów.
Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!
Mamy na stanie 3 szt., wysyłamy od razu.
Wysyłamy w 24h + czas dostawy
14 dni na zwrot produktu
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: 508 768 309
(Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)
Macie 20 sekund, aby nagryzmolić 20 rysunków... dokładnie tak! Tylko 1 sekunda na rysunek! Ale to nie wszystko! Następnie „Lektor” rzuci wyzwanie pozostałym graczom, aby odtworzyli z pamięci słowa, które reprezentują ich rysunki! Czy dadzą radę przypomnieć sobie, co mieli na myśli, gryzdoląc 20 rysunków w swojej ...
check_circle
check_circle