- OUTLET

Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Autor: Molly W. Joss
Producent: Mikom
Oprawa: miękka
Format (cm): 17 x 24
Ilość stron: 260
EAN: 9788372791610
Książka ta uczy podstaw obsługi nowego programu animacyjnego firmy Adobe, o nazwie LiveMotion. Na początku Czytelnicy poznają narzędzia programu i techniki tworzenia obiektów, w tym figur i tekstu. Nabyte umiejętności służą do modyfikowania wyglądu obiektów za pomocą filtrów i stylów. Książka przedstawia krok po kroku sposoby tworzenia interaktywnych, animowanych obiektów. Dzięki przykładowym projektom, zawartym w drugiej części, Czytelnicy mają okazję wykorzystać i poszerzyć zdobytą wiedzę, tworząc interesujące pliki LiveMotion. Jak korzystać z narzędzi programu Tworzenie i edytowanie figur i obiektów tekstowych Używanie filtrów i za ich pomocą uatrakcyjnianie wyglądu obiektów Stosowanie stylów i dodawanie warstwy do obiektów, zwiększając tym sposobem ich złożoność i funkcjonalność Tworzenie prostych animacji i funkcji interaktywnych Jak maksymalnie wykorzystać programowe narzędzia do tworzenia animacji i interaktywności Ożywianie witryny sieci Web i tworzenie animowanych prezentacji Profesjonalne sposoby zachowywania i eksportowania plików Wykorzystywanie nabytych umiejętności przy wykonywaniu interesujących, opisanych krok po kroku, projektów
Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Wysyłamy w 24h + czas dostawy
14 dni na zwrot produktu
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: 508 768 309
(Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)
Książka ta uczy podstaw obsługi nowego programu animacyjnego firmy Adobe, o nazwie LiveMotion. Na początku Czytelnicy poznają narzędzia programu i techniki tworzenia obiektów, w tym figur i tekstu. Nabyte umiejętności służą do modyfikowania wyglądu obiektów za pomocą filtrów i stylów. Książka przedstawia krok po kroku sposoby ...
check_circle
check_circle