KOLOROWE OBRAZKI - Olesiejuk
  • -50%
Opinia (0)
4,99 zł9,99 zł
AMY MACDONALD UNDER STARS WINYL
  • -30%
Opinia (0)
132,99 zł189,99 zł
SANKTUARIUM. STRAŻNICY Z KRAINY CIENI Sarah Fine - Jaguar
  • -65%
Opinia (0)
13,27 zł37,91 zł
A jeśli spróbujemy Megan Maxwell
  • -65%
Opinia (0)
17,50 zł49,99 zł
PRZYGODY TOMKA SAWYERA. KOLOROWA KLASYKA
  • -60%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
11,18 zł27,95 zł
KARNET PASSION PLUS TYLKO WE DWOJE + KOPERTA
  • -60%
Opinia (0)
2,00 zł5,01 zł
CARLY RAE JESPEN EMOTION CD - Universal Music Polska
  • -35%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
29,18 zł44,90 zł
Robyn Crawford
  • -65%
Opinia (0)
19,25 zł54,99 zł
BAJKI UWOLNIJ KOLORY UŻYJ TYLKO WODY 4+ - Zielona Sowa
  • -50%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
4,00 zł7,99 zł
      100 Rzeczy, Które Każdy Projektant Powinien Wiedzieć O Potencjalnych Klientach

      100 Rzeczy, Które Każdy Projektant Powinien Wiedzieć O Potencjalnych Klientach

      Opinia (0)
      Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy je...Czytaj więcej

      Autor: Susan Weinschenk

      Producent: Helion

      Oprawa: miękka

      Format (cm): 23.7 x 16.8

      Ilość stron: 238

      EAN: 9788328373297


      Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.

      To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.

      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      100 Rzeczy, Które Każdy Projektant Powinien Wiedzieć O Potencjalnych Klientach
      89,91 zł
      99,90 zł
      Ilość

      Niedostępny

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      100 rzeczy które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach wyd. 2 Susan Weinschenk

      100 Rzeczy, Które Każdy Projektant Powinien Wiedzieć O Potencjalnych Klientach

      89,91 zł
      99,90 zł