- OUTLET

Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Autor: Adam Stefański
Producent: WSiP
Oprawa: miękka
Format (cm): 23.5 x 16.5
Ilość stron: 212
EAN: 9788375441499
Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie „technik hotelarstwa”. Przedstawia w praktyczny sposób podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką. Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów: – rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu i rynku usług hotelarskich; – rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt / usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel); – rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu; – rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich; – rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy; – rozdział VI wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej. Treści oparto na podstawie programowej i standardach wymagań egzaminacyjnych dla zawodu „technik hotelarstwa”.
Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Wysyłamy w 24h + czas dostawy
14 dni na zwrot produktu
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: 508 768 309
(Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)
Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie „technik hotelarstwa”. Przedstawia w praktyczny sposób podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką. Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów: – ...
check_circle
check_circle