Agata Przybyłek
  • -65%
15,71 zł44,90 zł
DISNEY KRAINA LODU PUZZLE 4W1 340 ELEMENTÓW CLEMENTONI 6+
  • -32%
  • Obecnie brak na stanie
27,19 zł39,99 zł
PLECAK SZKOLNY DWUKOMOROWY BLOOM - Patio
  • -63%
43,25 zł116,90 zł
TOKSYCZNA MATKA. JAK SIĘ BRONIĆ PRZED JEJ WPŁYWEM I USTALAĆ GRANICE Robert Rutkowski - Muza
  • -55%
  • Nowo dodane
KOSZULKA POLO TURKUSOWA ROZMIAR 152 COOL CLUB
  • -40%
17,99 zł29,99 zł
DISNEY KRAINA LODU MOJA BAJKOWA DOBRANOCKA MOC MAGII - Olesiejuk
  • -60%
6,00 zł14,99 zł
MÓJ PRZYJACIEL DRAGO
  • -40%
  • Obecnie brak na stanie
29,94 zł49,90 zł
Ryszard Ćwirlej
  • -55%
  • Obecnie brak na stanie
22,50 zł49,99 zł
FORMY DO KSZTAŁTÓW PRZESTRZENNYCH 3D 8+ - Tm ToysFormy Do Kształtów Przestrzennych 3D 8+
  • -61%
30,02 zł76,99 zł
Ubrania dziecięce Smiki w super cenach – wyprzedaż kolekcji do -70%!
Nasze porady

Aktywne filtry

      19,25 zł55,00 zł
      NA MARGINESIE Władysław Turski - Edu-Libri
          19,25 zł55,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
          NA MARGINESIE Władysław Turski - Edu-Libri
              Zbiór miniesejów pisanych od końca lat dziewięćdziesiątych dla periodyków „Wiedza i Życie” oraz „Teleinfo”. W wydaniu zwartym nabierają dodatkowej mocy i pokazują szerokie horyzonty intelektualne ich autora, jednego z pionierów polskiej informatyki.
              19,25 zł55,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
              Pospiesz się, tylko 1 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
              NA MARGINESIE Władysław Turski - Edu-Libri
                  Zbiór miniesejów pisanych od końca lat dziewięćdziesiątych dla periodyków „Wiedza i Życie” oraz „Teleinfo”. W wydaniu zwartym nabierają dodatkowej mocy i pokazują szerokie horyzonty intelektualne ich autora, jednego z pionierów polskiej informatyki.
                  Pospiesz się, tylko 1 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                  19,25 zł55,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
                      17,15 zł49,00 zł
                      RACJONALIZACJA ENERGOCHŁONNOŚCI TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO WYZWANIE XXI WIEKU Elżbieta Szaruga - Edu-Libri
                          17,15 zł49,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
                          RACJONALIZACJA ENERGOCHŁONNOŚCI TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO WYZWANIE XXI WIEKU Elżbieta Szaruga - Edu-Libri
                              W książce zaprezentowano modele racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego z uwzględnieniem funkcji maksymalizującej użyteczność, poprzedzając je analizą trendów oraz cykli koniunkturalnych. Dzięki takiemu podejściu autorka podjęła się próby wniesienia wkładu do sprecyzowania kierunków racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego, realnie możliwych do osiągnięcia w...
                              17,15 zł49,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
                              Pospiesz się, tylko 3 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                              RACJONALIZACJA ENERGOCHŁONNOŚCI TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO WYZWANIE XXI WIEKU Elżbieta Szaruga - Edu-Libri
                                  W książce zaprezentowano modele racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego z uwzględnieniem funkcji maksymalizującej użyteczność, poprzedzając je analizą trendów oraz cykli koniunkturalnych. Dzięki takiemu podejściu autorka podjęła się próby wniesienia wkładu do sprecyzowania kierunków racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego, realnie możliwych do osiągnięcia w...
                                  Pospiesz się, tylko 3 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                                  17,15 zł49,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
                                      29,40 zł49,00 zł
                                      TARGI W GOSPODARCE RYNKOWEJ Adam Figiel, Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki - Edu-Libri
                                          29,40 zł49,00 złCena podstawowa-40%wyłączone Cena
                                          TARGI W GOSPODARCE RYNKOWEJ Adam Figiel, Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki - Edu-Libri
                                              Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje...
                                              29,40 zł49,00 złCena podstawowa-40%wyłączone Cena
                                              Pospiesz się, tylko 2 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                                              TARGI W GOSPODARCE RYNKOWEJ Adam Figiel, Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki - Edu-Libri
                                                  Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje...
                                                  Pospiesz się, tylko 2 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                                                  29,40 zł49,00 złCena podstawowa-40%wyłączone Cena
                                                      37,50 zł75,00 zł
                                                      AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA POLSKICH MIAST ISTOTA, DETERMINANTY, DOŚWIADCZENIE Sebastian Brańka
                                                          37,50 zł75,00 złCena podstawowa-50%wyłączone Cena
                                                          AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA POLSKICH MIAST ISTOTA, DETERMINANTY, DOŚWIADCZENIE Sebastian Brańka
                                                              Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta. W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta,...
                                                              37,50 zł75,00 złCena podstawowa-50%wyłączone Cena
                                                              Pospiesz się, tylko 1 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                                                              AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA POLSKICH MIAST ISTOTA, DETERMINANTY, DOŚWIADCZENIE Sebastian Brańka
                                                                  Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta. W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta,...
                                                                  Pospiesz się, tylko 1 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                                                                  37,50 zł75,00 złCena podstawowa-50%wyłączone Cena
                                                                      13,20 zł44,00 zł
                                                                      KONSTRUKCJA PRAWNA WDRAŻANIE I REALIZACJA BUDŻETU ZADANIOWEGO WE FRANCJI I POLSCE - Edu-Libri
                                                                          13,20 zł44,00 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
                                                                          KONSTRUKCJA PRAWNA WDRAŻANIE I REALIZACJA BUDŻETU ZADANIOWEGO WE FRANCJI I POLSCE - Edu-Libri
                                                                              Budżet zadaniowy wprowadzony został w wielu krajach jako metoda usprawniania realizacji zadań publicznych. W większości państw Zachodnich rozważania nie koncentrują się wokół zasadności stosowania budżetu zadaniowego (gdyż jest to tam oczywiste), lecz dotyczą sposobu wykorzystania go do rzeczywistej poprawy alokacji środków publicznych. Choć w Polsce pierwsze prace nad wdrożeniem...
                                                                              13,20 zł44,00 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
                                                                              Pospiesz się, tylko 2 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                                                                              KONSTRUKCJA PRAWNA WDRAŻANIE I REALIZACJA BUDŻETU ZADANIOWEGO WE FRANCJI I POLSCE - Edu-Libri
                                                                                  Budżet zadaniowy wprowadzony został w wielu krajach jako metoda usprawniania realizacji zadań publicznych. W większości państw Zachodnich rozważania nie koncentrują się wokół zasadności stosowania budżetu zadaniowego (gdyż jest to tam oczywiste), lecz dotyczą sposobu wykorzystania go do rzeczywistej poprawy alokacji środków publicznych. Choć w Polsce pierwsze prace nad wdrożeniem...
                                                                                  Pospiesz się, tylko 2 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                                                                                  13,20 zł44,00 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena