JUST DANCE 2016 XBOX 360
  • -33%
180,89 zł269,99 zł
WYDRAPYWANKA ŚWIATECZNA 3+
  • -30%
6,99 zł9,99 zł
BRYSTOL KARTON KOLOROWY ZIELONY 50 X 70 CM B2 - Panon
  • -30%
3,50 zł4,99 zł
VTOROJ DREVNERUSSKIJ PEREVOD APOFEGMAT BENASA BUDNOGO Eliza Małek - Studio Bel
  • -70%
Suzanne Collins
  • -65%
15,75 zł44,99 zł
KORALIKI DO PRASOWANIA KONIE ZESTAW KREATYWNY 5+
  • -44%
  • Obecnie brak na stanie
22,39 zł39,99 zł
DYSCYPLINY SPORTOWE - Fenix
  • -65%
7,00 zł19,99 zł
GIRLANDA LED CZERWONA
  • -30%
20,99 zł29,99 zł
Z JAK ZACHARIASZ Robert C. Obrien - Ya!
  • -65%
12,22 zł34,90 zł
Ubrania dziecięce Smiki w super cenach – wyprzedaż kolekcji do -70%!
Nasze porady

Aktywne filtry

  • OUTLET
    19,25 zł55,00 zł
    Pośpiesz się, ostatnia sztuka!
    NA MARGINESIE Władysław Turski - Edu-Libri
    • OUTLET
      19,25 zł55,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
      NA MARGINESIE Władysław Turski - Edu-Libri
      • OUTLET
        Zbiór miniesejów pisanych od końca lat dziewięćdziesiątych dla periodyków „Wiedza i Życie” oraz „Teleinfo”. W wydaniu zwartym nabierają dodatkowej mocy i pokazują szerokie horyzonty intelektualne ich autora, jednego z pionierów polskiej informatyki.
        19,25 zł55,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
        Pospiesz się, tylko 1 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
        NA MARGINESIE Władysław Turski - Edu-Libri
        • OUTLET
          Zbiór miniesejów pisanych od końca lat dziewięćdziesiątych dla periodyków „Wiedza i Życie” oraz „Teleinfo”. W wydaniu zwartym nabierają dodatkowej mocy i pokazują szerokie horyzonty intelektualne ich autora, jednego z pionierów polskiej informatyki.
          Pospiesz się, tylko 1 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
          19,25 zł55,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
          • OUTLET
            17,15 zł49,00 zł
            Dostępne: 3 szt.
            RACJONALIZACJA ENERGOCHŁONNOŚCI TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO WYZWANIE XXI WIEKU Elżbieta Szaruga - Edu-Libri
            • OUTLET
              17,15 zł49,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
              RACJONALIZACJA ENERGOCHŁONNOŚCI TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO WYZWANIE XXI WIEKU Elżbieta Szaruga - Edu-Libri
              • OUTLET
                W książce zaprezentowano modele racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego z uwzględnieniem funkcji maksymalizującej użyteczność, poprzedzając je analizą trendów oraz cykli koniunkturalnych. Dzięki takiemu podejściu autorka podjęła się próby wniesienia wkładu do sprecyzowania kierunków racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego, realnie możliwych do osiągnięcia w...
                17,15 zł49,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
                Pospiesz się, tylko 3 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                RACJONALIZACJA ENERGOCHŁONNOŚCI TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO WYZWANIE XXI WIEKU Elżbieta Szaruga - Edu-Libri
                • OUTLET
                  W książce zaprezentowano modele racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego z uwzględnieniem funkcji maksymalizującej użyteczność, poprzedzając je analizą trendów oraz cykli koniunkturalnych. Dzięki takiemu podejściu autorka podjęła się próby wniesienia wkładu do sprecyzowania kierunków racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego, realnie możliwych do osiągnięcia w...
                  Pospiesz się, tylko 3 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                  17,15 zł49,00 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
                  • OUTLET
                    29,40 zł49,00 zł
                    Dostępne: 2 szt.
                    TARGI W GOSPODARCE RYNKOWEJ Adam Figiel, Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki - Edu-Libri
                    • OUTLET
                      29,40 zł49,00 złCena podstawowa-40%wyłączone Cena
                      TARGI W GOSPODARCE RYNKOWEJ Adam Figiel, Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki - Edu-Libri
                      • OUTLET
                        Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje...
                        29,40 zł49,00 złCena podstawowa-40%wyłączone Cena
                        Pospiesz się, tylko 2 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                        TARGI W GOSPODARCE RYNKOWEJ Adam Figiel, Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki - Edu-Libri
                        • OUTLET
                          Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje...
                          Pospiesz się, tylko 2 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                          29,40 zł49,00 złCena podstawowa-40%wyłączone Cena
                          • OUTLET
                            37,50 zł75,00 zł
                            Pośpiesz się, ostatnia sztuka!
                            AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA POLSKICH MIAST ISTOTA, DETERMINANTY, DOŚWIADCZENIE Sebastian Brańka
                            • OUTLET
                              37,50 zł75,00 złCena podstawowa-50%wyłączone Cena
                              AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA POLSKICH MIAST ISTOTA, DETERMINANTY, DOŚWIADCZENIE Sebastian Brańka
                              • OUTLET
                                Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta. W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta,...
                                37,50 zł75,00 złCena podstawowa-50%wyłączone Cena
                                Pospiesz się, tylko 1 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                                AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA POLSKICH MIAST ISTOTA, DETERMINANTY, DOŚWIADCZENIE Sebastian Brańka
                                • OUTLET
                                  Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta. W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta,...
                                  Pospiesz się, tylko 1 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                                  37,50 zł75,00 złCena podstawowa-50%wyłączone Cena
                                  • OUTLET
                                    13,20 zł44,00 zł
                                    Dostępne: 2 szt.
                                    KONSTRUKCJA PRAWNA WDRAŻANIE I REALIZACJA BUDŻETU ZADANIOWEGO WE FRANCJI I POLSCE - Edu-Libri
                                    • OUTLET
                                      13,20 zł44,00 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
                                      KONSTRUKCJA PRAWNA WDRAŻANIE I REALIZACJA BUDŻETU ZADANIOWEGO WE FRANCJI I POLSCE - Edu-Libri
                                      • OUTLET
                                        Budżet zadaniowy wprowadzony został w wielu krajach jako metoda usprawniania realizacji zadań publicznych. W większości państw Zachodnich rozważania nie koncentrują się wokół zasadności stosowania budżetu zadaniowego (gdyż jest to tam oczywiste), lecz dotyczą sposobu wykorzystania go do rzeczywistej poprawy alokacji środków publicznych. Choć w Polsce pierwsze prace nad wdrożeniem...
                                        13,20 zł44,00 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena
                                        Pospiesz się, tylko 2 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                                        KONSTRUKCJA PRAWNA WDRAŻANIE I REALIZACJA BUDŻETU ZADANIOWEGO WE FRANCJI I POLSCE - Edu-Libri
                                        • OUTLET
                                          Budżet zadaniowy wprowadzony został w wielu krajach jako metoda usprawniania realizacji zadań publicznych. W większości państw Zachodnich rozważania nie koncentrują się wokół zasadności stosowania budżetu zadaniowego (gdyż jest to tam oczywiste), lecz dotyczą sposobu wykorzystania go do rzeczywistej poprawy alokacji środków publicznych. Choć w Polsce pierwsze prace nad wdrożeniem...
                                          Pospiesz się, tylko 2 szt. pozostałoszt. i wysyłamy od razu.
                                          13,20 zł44,00 złCena podstawowa-70%wyłączone Cena