Agata Przybyłek
  • -65%
15,71 zł44,90 zł
DISNEY KRAINA LODU PUZZLE 4W1 340 ELEMENTÓW CLEMENTONI 6+
  • -32%
  • Obecnie brak na stanie
27,19 zł39,99 zł
PLECAK SZKOLNY DWUKOMOROWY BLOOM - Patio
  • -63%
43,25 zł116,90 zł
TOKSYCZNA MATKA. JAK SIĘ BRONIĆ PRZED JEJ WPŁYWEM I USTALAĆ GRANICE Robert Rutkowski - Muza
  • -55%
  • Nowo dodane
KOSZULKA POLO TURKUSOWA ROZMIAR 152 COOL CLUB
  • -40%
17,99 zł29,99 zł
DISNEY KRAINA LODU MOJA BAJKOWA DOBRANOCKA MOC MAGII - Olesiejuk
  • -60%
6,00 zł14,99 zł
MÓJ PRZYJACIEL DRAGO
  • -40%
  • Obecnie brak na stanie
29,94 zł49,90 zł
Ryszard Ćwirlej
  • -55%
  • Obecnie brak na stanie
22,50 zł49,99 zł
FORMY DO KSZTAŁTÓW PRZESTRZENNYCH 3D 8+ - Tm ToysFormy Do Kształtów Przestrzennych 3D 8+
  • -61%
30,02 zł76,99 zł
      Działania Marketingowe I Ich Uregulowania W Polsce Teresa Taranko

      Działania Marketingowe I Ich Uregulowania W Polsce Teresa Taranko

      Opinia (0)
      Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako ...Czytaj więcej

      Autor: Teresa Taranko

      Producent: Wolters Kluwer

      Oprawa: miękka

      Format (cm): 16.5 x 24

      Ilość stron: 332

      EAN: 9788326493768

      Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne. W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące: • bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość, • potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości, • bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego, • możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich), • zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom, • stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji, • ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów, • warunków oferowania wybranych rodzajów produktów, • komunikacji marketingowej, • ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników. Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.


      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Działania Marketingowe I Ich Uregulowania W Polsce Teresa Taranko
      24,15 zł
      69,00 zł
      Ilość

      Mamy na stanie 2 szt., wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      DZIAŁANIA MARKETINGOWE I ICH UREGULOWANIA W POLSCE Teresa Taranko - Wolters Kluwer

      Działania Marketingowe I Ich Uregulowania W Polsce Teresa Taranko

      24,15 zł
      69,00 zł