TY ALBO ŻADNA Magdalena Kordel - Znak
  • -75%
  • Obecnie brak na stanie
10,00 zł39,99 zł
SZCZĘKA I KREW ZESTAW WAMPIRA 8+
  • -54%
5,97 zł12,99 zł
BRIDWELL AND DEWALDS TEXTBOOK OF SPINAL SURGERY Munish C. Gupta, Keith H. Bridwell - Wolters Kluwer
  • -17%
ARCHIPELAG GUŁAG 1-3 PAKIET Aleksander Sołżenicyn - Rebis
  • -20%
159,20 zł199,00 zł
ANTYRAK. NOWY STYL ŻYCIA David Servan-Schreiber
  • -15%
  • Nowo dodane
46,74 zł54,99 zł
KOŁOZESZYT W LINIE 100 KARTEK A4
  • -34%
  • Obecnie brak na stanie
18,41 zł27,90 zł
CZEKAJĄC NA PRZYPŁYW PUZZLE 1500 ELEMENTÓW TREFL 12+
  • -62%
  • Obecnie brak na stanie
22,76 zł59,90 zł
Opracowanie zbiorowe
  • -60%
  • Nowo dodane
7,19 zł17,99 zł
      Projektanci Emocji. O Budowaniu Marki I Kreatywnym Przywództwie W Nike

      Projektanci Emocji. O Budowaniu Marki I Kreatywnym Przywództwie W Nike

      Opinia (0)
      Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództ...Czytaj więcej

      Autor: Greg Hoffman

      Producent: Sine Qua Non

      Oprawa: miękka

      Format (cm): 14 x 20.5

      Ilość stron: 376

      EAN: 9788382104370

      Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo. Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad: » Kreatywność to sport zespołowy; » Daj się zapamiętać; » Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia. Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami. *** W tej książce podzielę się wiedzą i zasadami, które gromadziłem przez trzydzieści lat pracy. Przeanalizuję, jak wiele z moich procesów kreatywnych i zasad było inspirowanych bezpośrednio doświadczeniami uczestników życia sportowego – samych sportowców, trenerów i drużyn. Mam nadzieję, że czytelnicy dostrzegą, iż wspomniane procesy i zasady mają uniwersalne zastosowanie dla dużych i małych marek. Przede wszystkim książka ta ma być użytecznym planem dla biznesu, marketingu i kreatywnych profesjonalistów, niezależnie od tego, czy mówimy o twórcach działających w pojedynkę, czy o zespołach składających się z dwóch, czy z tysiąca osób. Jeśli zastosujesz w praktyce zawarte tu przemyślenia, może to wzmocnić ciebie jako lidera, twój zespół i twoją markę i pomóc ci osiągnąć poziom kreatywnej doskonałości, który pozwoli ci budować trwałe więzi z konsumentami. BIOGRAM Greg Hoffman Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.

      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Projektanci Emocji. O Budowaniu Marki I Kreatywnym Przywództwie W Nike
      26,99 zł
      59,99 zł
      Ilość

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      PROJEKTANCI EMOCJI. O BUDOWANIU MARKI I KREATYWNYM PRZYWÓDZTWIE W NIKE

      Projektanci Emocji. O Budowaniu Marki I Kreatywnym Przywództwie W Nike

      26,99 zł
      59,99 zł