KREDKI ŚWIECOWE AUTOMATYCZNE 10 KOLORÓW
  • -57%
  • Obecnie brak na stanie
6,45 zł14,99 zł
REPORTS ON MATHEMATICAL PHYSICS 56/2
  • -30%
32,13 zł45,90 zł
TO LUBIĘ! KSZTAŁCENIE JĘZYKOWE. KLASA I. PODRĘCZNIK DO LICEUM I TECHNIUM
  • -65%
  • Obecnie brak na stanie
HULAJNOGA NIEBIESKA NERF SPOKEY NOISEHulajnoga Niebieska Nerf Spokey Noise
  • -25%
224,99 zł299,98 zł
ARAMINTA SPOOK: THE SWORD IN THE GROTTO
  • -65%
  • Obecnie brak na stanie
8,71 zł24,90 zł
PODOBRAZIE MALARSKIE 13 X 18 CM
  • -30%
4,19 zł5,99 zł
RYSZARD I POLSKA. DLACZEGO JEST, JAK JEST Ryszard Kalisz - Edipresse
  • -65%
15,71 zł44,90 zł
PLECAK ZAOKRĄGLONY SZKOLNY SMILEY FLOWERS - MST Toys
  • -40%
54,29 zł90,49 zł
      Ogilvy O Reklamie W Epoce Cyfrowej

      Ogilvy O Reklamie W Epoce Cyfrowej

      Opinia (0)
      David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym p...Czytaj więcej

      Autor: Miles Young

      Producent: Arkady

      Oprawa: twarda

      Format (cm): 24.9 x 18.3

      Ilość stron: 288

      EAN: 9788321350660

      David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia: • ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM • ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO • TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ • TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ I CIĄGŁOŚĆ HANDLU • ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM A SPOŁECZEŃSTWEM • OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH • PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH • INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE

      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Ogilvy O Reklamie W Epoce Cyfrowej
      22,05 zł
      49,00 zł
      Ilość

      Mamy na stanie 2 szt., wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      OGILVY O REKLAMIE W EPOCE CYFROWEJ

      Ogilvy O Reklamie W Epoce Cyfrowej

      22,05 zł
      49,00 zł