HELL BENT
  • -55%
22,95 zł51,00 zł
CZAPKA ZIMOWA CHŁOPIĘCA WIĄZANA NIEBIESKA MONSTER 40-42CM YO! CLUB
  • -30%
KODEKS POSTĘPOWANIA KARNEGO ORAZ USTAWY TOWARZYSZĄCE - C.H. Beck
  • -65%
17,15 zł49,00 zł
ZAGADKI DLA KSIĘŻNICZEK
  • -65%
7,00 zł19,99 zł
KOLOROWE OBRAZKI - Olesiejuk
  • -50%
4,99 zł9,99 zł
ZARAZ WRRR… MOJE DINOZAURY - Media Service Zawada
  • -50%
4,99 zł9,99 zł
CIENKOPIS INKJOY LIQUID NIEBIESKI - Paper Mate
  • -30%
6,99 zł9,99 zł
PRZYPINKA APARAT FOTOGRAFICZNY
  • -21%
31,59 zł39,99 zł
THE COLLECTED STORIES OF KATHERINE MANSFIELD - Wordsworth
  • -60%
6,76 zł16,91 zł
M. Mackenzie
  • -65%
  • Obecnie brak na stanie
15,71 zł44,90 zł
      Marka Przywództwa

      Marka Przywództwa

      Opinia (0)
      Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej pers...Czytaj więcej

      Autor: Dave Ulrich, Norman Smallwood

      Producent: MT Biznes

      Oprawa: miękka

      Format (cm): 17 x 24

      Ilość stron: 302

      EAN: 9788361040798

      Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.

      W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.

      Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:

      • stworzyć cel dla marki przywództwa

      • ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką

      • zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa

      • zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Marka Przywództwa
      17,46 zł
      49,90 zł
      Ilość

      Mamy na stanie 49 szt., wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      MARKA PRZYWÓDZTWA Dave Ulrich, Norman Smallwood - MT Biznes

      Marka Przywództwa

      17,46 zł
      49,90 zł