TORBA PREZENTOWA KOŁA XL - PanonTorba Prezentowa Koła Xl
  • -50%
Opinia (0)
4,99 zł9,99 zł
SYSTEM ARGENTYŃSKI Monika Luft
  • -65%
Opinia (0)
10,47 zł29,90 zł
KODEKS POSTĘPOWANIA CYWILNEGO ZE SCHEMATAMI Piotr Rylski - LexisNexis
  • -65%
Opinia (0)
8,71 zł24,90 zł
ZESZYT W LINIE 80 KARTEK A4
  • -30%
Opinia (0)
17,49 zł24,99 zł
ZNACHOR
  • -65%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
10,15 zł29,00 zł
MAD AND BAD ROCK WAR 1 Robert Muchamore - Jaguar
  • -65%
Opinia (0)
12,22 zł34,90 zł
BEŻOWE SANDAŁY Z EKOZAMSZU ROZMIAR 37 II GATUNEKBeżowe Sandały Z Ekozamszu Rozmiar 37 Ii Gatunek
  • -75%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
20,00 zł79,99 zł
MACHU PICCHU. STO LAT PO GODZINIE ZERO
  • -15%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
42,41 zł49,90 zł
NASZA WOJNA Maciej Górny, Włodzimierz Borodziej - WAB
  • -40%
Opinia (0)
50,99 zł84,99 zł
      Psychologiczne I Pedagogiczne Zastosowanie Testu Strategii Uczenia Się

      Psychologiczne I Pedagogiczne Zastosowanie Testu Strategii Uczenia Się

      Opinia (0)
      Pisanie książki o znaczeniu interdyscyplinarnym jest zadaniem trudnym. Mamy tu do czynienia z dwoma obszarami do których należą psychologia i pedagogika. W publikacjach metodologicznych i psychometrycznych podnosi się często pewien niedostatek rzetelnych narzędzi pomiaru czynników pomocnych w pr...Czytaj więcej

      Autor: Kazimierz Franczak

      Producent: Wydawnictwo Salezjańskie

      Oprawa: miękka

      Format (cm): 14 x 20

      Ilość stron: 208

      EAN: 9788372012869

      Pisanie książki o znaczeniu interdyscyplinarnym jest zadaniem trudnym. Mamy tu do czynienia z dwoma obszarami do których należą psychologia i pedagogika. W publikacjach metodologicznych i psychometrycznych podnosi się często pewien niedostatek rzetelnych narzędzi pomiaru czynników pomocnych w pracy nauczyciela. Do takich niewątpliwie należy możność wykrywania braków w strategii uczenia się podopiecznych. Proste rozpoznanie wyróżnionych przez Autora czynników umożliwia zastosowanie 'dydaktycznej terapii'. Wypełnia to współczesne zalecenia zindywidualizowanego nauczania. Dodatkową zaletą tej metody jest możność jej stosowania przez osoby nie mające zawodowego przeszkolenia psychologicznego. Waga zagadnienia jest oczywista. Testy psychologiczne podlegają bowiem ścisłej ochronie ze względu na konieczność zabezpieczenia ich wartości diagnostycznej. Książka napisana jest w sposób przejrzysty a zarazem spełnia wymogi rzetelnej prezentacji merytorycznej. Nawiązuje do obszernych badań Autora metody Prof. Michele Pellerey’a, który wyrażając zgodę na polskie badania otworzył jednocześnie drogę wzajemnej, międzynarodowej współpracy. Jest to cenny wkład Autora książki w rozwój nauki. Nieczęsto mamy do czynienia z takim osiągnięciem na progu rozwoju naukowego. Warto podkreślić kolejny walor publikacji. Są nim dotychczasowe badania już przeprowadzone w kraju. Mają one podwójne znaczenie. Z jednej strony dokonują normalizacji polskiej edycji testu, z drugiej zaś pokazują adekwatność testu w warunkach polskich. Normalizacja, to przeprowadzenie badań eksperymentalną wersją testu w grupach homogenicznych pod względem płci i przedziału wiekowego. Jest to zadanie bardzo czasochłonne i wymagające przeszkolonych współpracowników. Badania te wykazały ponadto, że test sprawdza się w warunkach polskich. I na koniec sprawa ostatnia. Dotyczy ona słabej strony adaptacji zachodnich testów do warunków polskich. Zdarzają się sytuacje kiedy nawet renomowane testy, pochodzenia obcego powszechnie stosowane w praktyce badawczej nie mają zgody autorskiej. Zagadnienie to zostało jednoznacznie rozstrzygnięte w korespondencji z Prof. M. Pellerey’em. Osobista znajomość Autora książki i Jego biegła znajomość języka włoskiego, nabyta w toku studiów, umożliwiła bardzo staranne tłumaczenie oryginału. W testach psychologicznych ma to zasadnicze znaczenie. Często bowiem znaczenie psychologiczne odbiega od literackiego i wymagana jest tu zarówno biegłość językowa jak i fachowa wiedza. Test, aby w pełni mógł być wykorzystany, wymaga podręcznika. Omawiana książka jest niezbędnym, obszernym, wprowadzeniem teoretycznym i empirycznym. Podręcznik stanowiący integralną część testu winien zawierać syntetycznie ujęte wskaźniki oraz inne informacje powszechnie znane pod nazwą psychometrycznych. Autor, który oprócz doświadczenia badawczego, jest wieloletnim dydaktykiem, cel ten zrealizuje równie dobrze jak w niniejszej publikacji.

      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Psychologiczne I Pedagogiczne Zastosowanie Testu Strategii Uczenia Się
      20,09 zł
      29,99 zł
      Ilość

      Mamy na stanie 2 szt., wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      ks. Franczak Kazimierz

      Psychologiczne I Pedagogiczne Zastosowanie Testu Strategii Uczenia Się

      20,09 zł
      29,99 zł