TY ALBO ŻADNA Magdalena Kordel - Znak
  • -75%
  • Obecnie brak na stanie
10,00 zł39,99 zł
SZCZĘKA I KREW ZESTAW WAMPIRA 8+
  • -54%
5,97 zł12,99 zł
BRIDWELL AND DEWALDS TEXTBOOK OF SPINAL SURGERY Munish C. Gupta, Keith H. Bridwell - Wolters Kluwer
  • -17%
ARCHIPELAG GUŁAG 1-3 PAKIET Aleksander Sołżenicyn - Rebis
  • -20%
159,20 zł199,00 zł
ANTYRAK. NOWY STYL ŻYCIA David Servan-Schreiber
  • -15%
  • Nowo dodane
46,74 zł54,99 zł
KOŁOZESZYT W LINIE 100 KARTEK A4
  • -34%
  • Obecnie brak na stanie
18,41 zł27,90 zł
CZEKAJĄC NA PRZYPŁYW PUZZLE 1500 ELEMENTÓW TREFL 12+
  • -62%
  • Obecnie brak na stanie
22,76 zł59,90 zł
Opracowanie zbiorowe
  • -60%
  • Nowo dodane
7,19 zł17,99 zł
      Media A Integracja Europejska Teresa Sasińska-Klas

      Media A Integracja Europejska Teresa Sasińska-Klas

      Opinia (0)
      Przygotowania do wstąpienia Polski do Unii Europejskiej sprawiły, że media w naszym kraju stanęły w obliczu licznych zadań i wyzwań. Na środkach masowego komunikowania spoczęła odpowiedzialność za dostarczanie obywatelom wiedzy o UE; jednocześnie wokół wszystkich problemów, korzyści i obaw, wiąż...Czytaj więcej

      Autor: Teresa Sasińska-Klas

      Producent: Wydawnictwo...

      Oprawa: miękka

      Format (cm): 16 x 23

      Ilość stron: 198

      EAN: 9788323317852

      Przygotowania do wstąpienia Polski do Unii Europejskiej sprawiły, że media w naszym kraju stanęły w obliczu licznych zadań i wyzwań. Na środkach masowego komunikowania spoczęła odpowiedzialność za dostarczanie obywatelom wiedzy o UE; jednocześnie wokół wszystkich problemów, korzyści i obaw, wiążących się z akcesją Polski do struktur zjednoczonej Europy. Odgrywając - z większym lub mniejszym sukcesem - rolę edukacyjną oraz kształtując opinię publiczną, media pozwoliły jednocześnie na ujawnienie się społecznych nadziei i niepokojów związanych z planowanym przełomem. Prasa, radio, telewizja, Internet znalazły się w centrum społecznych procesów i przemian poznawczych, jakie pociąga za sobą wejście Polski do UE. Odpowiedzi na pytanie, czy i jak polskim mediom udaje się sprostać temu zadaniu, a także konfrontacji ich roli w procesach akcesyjnych z rolą, jaką odegrały w nich systemy medialne w krajach, które procesy integracyjne mają już za sobą, poświęcona jest niniejsza praca zbiorowa, przygotowana przez autorów z Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.


      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Media A Integracja Europejska Teresa Sasińska-Klas
      7,56 zł
      25,20 zł
      Ilość

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      MEDIA A INTEGRACJA EUROPEJSKA Teresa Sasińska-Klas - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

      Media A Integracja Europejska Teresa Sasińska-Klas

      7,56 zł
      25,20 zł