Agata Przybyłek
  • -65%
15,71 zł44,90 zł
DISNEY KRAINA LODU PUZZLE 4W1 340 ELEMENTÓW CLEMENTONI 6+
  • -32%
  • Obecnie brak na stanie
27,19 zł39,99 zł
PLECAK SZKOLNY DWUKOMOROWY BLOOM - Patio
  • -63%
43,25 zł116,90 zł
TOKSYCZNA MATKA. JAK SIĘ BRONIĆ PRZED JEJ WPŁYWEM I USTALAĆ GRANICE Robert Rutkowski - Muza
  • -55%
  • Nowo dodane
KOSZULKA POLO TURKUSOWA ROZMIAR 152 COOL CLUB
  • -40%
17,99 zł29,99 zł
DISNEY KRAINA LODU MOJA BAJKOWA DOBRANOCKA MOC MAGII - Olesiejuk
  • -60%
6,00 zł14,99 zł
MÓJ PRZYJACIEL DRAGO
  • -40%
  • Obecnie brak na stanie
29,94 zł49,90 zł
Ryszard Ćwirlej
  • -55%
  • Obecnie brak na stanie
22,50 zł49,99 zł
FORMY DO KSZTAŁTÓW PRZESTRZENNYCH 3D 8+ - Tm ToysFormy Do Kształtów Przestrzennych 3D 8+
  • -61%
30,02 zł76,99 zł
      Marka Korporacyjna A Marka Pracodawcy W Obliczu Zmian Na Rynku Pracy

      Marka Korporacyjna A Marka Pracodawcy W Obliczu Zmian Na Rynku Pracy

      Opinia (0)
      Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią o...Czytaj więcej

      Autor: Agata Matuszewska-Kubicz

      Producent: Wydawnictwo...

      Oprawa: miękka

      Format (cm): 16.5 x 24

      Ilość stron: 196

      EAN: 9788382200089

      Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzędnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbę połączenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przekształceń na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja związku między marką korporacyjną a marką pracodawcy oraz występujących między nimi zależności. Książka składa się z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziałach teoretycznych ukazano obecną sytuację na polskim rynku pracy, koncepcję budowania marki pracodawcy, ideę silnej marki i relacje pomiędzy marką korporacyjną a innymi markami. Rozdział empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycję modelu spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczące jego wdrażania.
      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Marka Korporacyjna A Marka Pracodawcy W Obliczu Zmian Na Rynku Pracy
      15,02 zł
      42,90 zł
      Ilość

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      MARKA KORPORACYJNA A MARKA PRACODAWCY W OBLICZU ZMIAN NA RYNKU PRACY - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

      Marka Korporacyjna A Marka Pracodawcy W Obliczu Zmian Na Rynku Pracy

      15,02 zł
      42,90 zł