KANAPKI DLA DZIECI Katarzyna Zioła-Zemczak - Dragon
  • -55%
  • Nowo dodane
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
9,00 zł19,99 zł
MISTRZOWIE Z BOISKA PIŁKARSKIE PLAKATY DO KOLOROWANIA - Papilon
  • -65%
Opinia (0)
5,95 zł16,99 zł
CZARNE SANDAŁY NA SŁUPKU Z KWADRATOWYM NOSKIEM ROZMIAR 39Czarne Sandały Na Słupku Z Kwadratowym Noskiem Rozmiar 39
  • -50%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
29,99 zł59,99 zł
LOVEINK YOU K.N. Haner - Akurat
  • -70%
Opinia (0)
11,97 zł39,90 zł
PRAKTYCZNE CZYTANKI. KSIĄŻKA Z NAKLEJKAMI - Olesiejuk
  • -65%
Opinia (0)
8,75 zł24,99 zł
ELEKTRODZIEWCZYNA I ŚMIERCIONOŚNY RÓJ Jo Cotterill - Akapit Press
  • -65%
Opinia (0)
9,42 zł26,90 zł
L.O.L SURPISE! DMUCHANY FOTEL 4+ - MGA Entertainment LTDL.o.l Surprise! Dmuchany Fotel 4+
  • -25%
Opinia (0)
74,93 zł99,90 zł
JUSTYNA TOWAREK
  • -65%
Opinia (0)
8,05 zł23,00 zł
SKARPETY KOLOROWE DŁUGIE SLAM DUNK ROZMIAR 39-42Skarpety Kolorowe Długie Slam Dunk Rozmiar 39-42
  • -15%
Opinia (0)
25,42 zł29,90 zł
BRZEŚĆ NAD BUGIEM PODRÓŻ W CZASIE 1919-1939 Andrzej Dołgowski - Bellona
  • -40%
Opinia (0)
20,94 zł34,90 zł
      Handel Internetowy. Perspektywa E-Konsumenta

      Handel Internetowy. Perspektywa E-Konsumenta

      Opinia (0)
      Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i ocze...Czytaj więcej

      Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula

      Producent: Wydawnictwo...

      Oprawa: miękka

      Format (cm): 16.5 x 24

      Ilość stron: 162

      EAN: 9788382204339

      Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach współczesnych konsumentów.

      Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań współczesnego (nowego) konsumenta, który podejmuje decyzje w środowisku cyfrowym, zdominowanym przez innowacyjne technologie. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Podstawę źródłową rozważań stanowi obszerna literatura przedmiotu oraz wyniki własnych badań empirycznych o zasięgu międzynarodowym. Badaniami objęto konsumentów z Polski oraz pięciu innych krajów europejskich – z Białorusi, Ukrainy, Hiszpanii, Portugalii i Włoch. Na bazie pozyskanych danych przeprowadzono analizę porównawczą dotyczącą roli i uwarunkowań rozwoju handlu internetowego oraz postaw i zachowań e-konsumentów w procesach zakupowych w przekroju badanych krajów.

      Książka wpisuje się w niezwykle aktualny i ważny nurt rozważań związanych z trans- formacją biznesu w erze technologii cyfrowych. Ma ona walory poznawcze, metodyczne i aplikacyjne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Może być ona inspirująca dla przedstawicieli świata nauki – badaczy zajmujących się tą problematyką, użyteczna dla podmiotów funkcjonujących w branży e-commerce, a także wykorzystana w dydaktyce – na studiach z zakresu ekonomii i zarządzania oraz na studiach podyplomowych, poświęconych problematyce e-commerce.

      Praca dotyczy istotnych i aktualnych problemów zmian w zachowaniach konsumentów oraz zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, których zadaniem jest dostosowanie się do oczekiwań nowej generacji nabywców. Silną stroną pracy, jej stroną oryginalną, są przeprowadzone i opisane badania, prowadzone w kilku krajach Europy Wschodniej i Zachodniej. Praca ma wymiar międzynarodowy.

      Z recenzji prof. Henryka Mruka

      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Handel Internetowy. Perspektywa E-Konsumenta
      24,95 zł
      49,90 zł
      Ilość

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      HANDEL INTERNETOWY. PERSPEKTYWA E-KONSUMENTA - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

      Handel Internetowy. Perspektywa E-Konsumenta

      24,95 zł
      49,90 zł