KOLOROWE OBRAZKI - Olesiejuk
  • -50%
Opinia (0)
4,99 zł9,99 zł
AMY MACDONALD UNDER STARS WINYL
  • -30%
Opinia (0)
132,99 zł189,99 zł
SANKTUARIUM. STRAŻNICY Z KRAINY CIENI Sarah Fine - Jaguar
  • -65%
Opinia (0)
13,27 zł37,91 zł
A jeśli spróbujemy Megan Maxwell
  • -65%
Opinia (0)
17,50 zł49,99 zł
PRZYGODY TOMKA SAWYERA. KOLOROWA KLASYKA
  • -60%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
11,18 zł27,95 zł
KARNET PASSION PLUS TYLKO WE DWOJE + KOPERTA
  • -60%
Opinia (0)
2,00 zł5,01 zł
CARLY RAE JESPEN EMOTION CD - Universal Music Polska
  • -35%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
29,18 zł44,90 zł
Robyn Crawford
  • -65%
Opinia (0)
19,25 zł54,99 zł
BAJKI UWOLNIJ KOLORY UŻYJ TYLKO WODY 4+ - Zielona Sowa
  • -50%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
4,00 zł7,99 zł
      Pragmalingwistyczne Wyznaczniki Skuteczności Komunikacyjnej Tekstów Reklamowych

      Pragmalingwistyczne Wyznaczniki Skuteczności Komunikacyjnej Tekstów Reklamowych

      Opinia (0)
      Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych kons...Czytaj więcej

      Autor: Aleksandra Radziszewska

      Producent: PWN

      Oprawa: miękka

      Format (cm): 16 x 23

      Ilość stron: 414

      EAN: 9788301182335

      Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych konsumentów. Wykreowanie skutecznego pod względem komunikacyjnym tekstu wymaga uwzględnienia szerokiego spektrum czynników natury pragmalingwistycznej, co implikuje potrzebę kompleksowej analizy przekazów reklamowych pod kątem ich językowej warstwy oddziaływania na odbiorcę. Autorka, która jest doktorem nauk ekonomicznych oraz doktorem nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, analizuje teksty reklamowe w szeroko rozumianej perspektywie społeczno-ekonomicznej, kulturowej i lingwistycznej, ukazując ogromną złożoność zjawiska, jakim jest współczesna reklama. Praca Doktor Aleksandry Radziszewskiej jest cenną próbą systematyzacji dotychczasowego dorobku naukowego dotyczącego nie tylko lingwistyki pragmatycznej w reklamie, lecz także w sensie ogólniejszym – językowych aspektów przenikania się kultur w życiu gospodarczym. (…) Będzie ona miała wielu adresatów – poczynając od badaczy, lingwistów i przekładoznawców, lecz także ekonomistów specjalizujących się w marketingu, promocji i reklamie, aż po socjologów i kulturoznawców. Praca ma charakter interdyscyplinarny. Jej lektura dowodzi wysokich kompetencji badawczych Autorki i Jej rozległej wiedzy zarówno w dziedzinie lingwistyki, jak i ekonomii. Sama książka może być sytuowana zarówno w naukach ekonomicznych, jak i w lingwistyce, psychologii społecznej i szeroko pojętym kulturoznawstwie. Winni ją koniecznie czytać studenci kierunków lingwistycznych (ekonolingwistyka, lingwistyka stosowania, lingwistyka dla biznesu), ale także studenci zarządzania i ekonomii. Wiedząc, że Autorka jest pracownikiem uczelni politechnicznej prowadzącej zarówno studia ekonomiczne, jak i lingwistyczne, ufam, że Jej praca znajdzie szerokie grono czytelników w uczelni macierzystej, gdyż monografia ta doskonale wpisuje się w program i ramy kwalifikacyjne obydwu tych kierunków. Sam będę gorąco polecał lekturę monografii moim studentom i doktorantom. Jestem także przekonany, że praca Doktor Radziszewskiej spotka się z szerokim odzewem czytelników w całym kraju. Jeżeli te nadzieje się spełnią będę sprzyjać inicjatywie przetłumaczenia tej pracy na język angielski, celem udostępnienia szerszym kręgom czytelniczym. Z pełnym przekonaniem r e k o m e n d u j ę publikację monografii w jednym z najbardziej szacownych wydawnictw naukowych w naszym kraju. Z recenzji prof. zw. dra hab. Juliana Maliszewskiego

      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Pragmalingwistyczne Wyznaczniki Skuteczności Komunikacyjnej Tekstów Reklamowych
      52,42 zł
      69,90 zł
      Ilość

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      PRAGMALINGWISTYCZNE WYZNACZNIKI SKUTECZNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ TEKSTÓW REKLAMOWYCH - PWN

      Pragmalingwistyczne Wyznaczniki Skuteczności Komunikacyjnej Tekstów Reklamowych

      52,42 zł
      69,90 zł