SKRZYNKA DREWNIANA Z PRZEGRÓDKAMISkrzynka Drewniana Z Przegródkami
  • -40%
15,00 zł24,99 zł
WKŁAD DO DŁUGOPISU METALOWY NIEBIESKI 2 SZTUKI HERLITZ
  • -30%
6,99 zł9,99 zł
PREPARE LEVEL 2 WORKBOOK WITH AUDIO DOWNLOAD - Cambridge University Press
  • -15%
  • Obecnie brak na stanie
65,45 zł77,00 zł
HARRY POTTER I KAMIEŃ FILOZOFICZNY PUZZLE 500 ELEMENTÓW 10+
  • -48%
  • Obecnie brak na stanie
FUNKO POP! MOVIES DIRTY DANCING FIGURKA KOLEKCJONERSKA BABY (FINALE) 1098Funko Pop! Movies Dirty Dancing Figurka Kolekcjonerska Baby (Finale) 1098
  • -20%
KREDKA SREBRNA
  • -25%
4,49 zł5,99 zł
WÓZEK SPACEROWY MIMA ZIGI Wózek Spacerowy Mima Zigi
  • -38%
991,94 zł1 599,90 zł
PHOTOSHOP CS ZAAWANSOWANE TECHNIKI Richard Lynch - Mikom
  • -65%
31,20 zł89,15 zł
DWÓR RUSAŁEK Dorota Gąsiorowska - Znak Literanova
  • -65%
  • Obecnie brak na stanie
15,75 zł44,99 zł
  • OUTLET
    Pragmalingwistyczne Wyznaczniki Skuteczności Komunikacyjnej Tekstów Reklamowych

    Pragmalingwistyczne Wyznaczniki Skuteczności Komunikacyjnej Tekstów Reklamowych

    Opinia (0)
    Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych kons...Czytaj więcej

    Autor: Aleksandra Radziszewska

    Producent: PWN

    Oprawa: miękka

    Format (cm): 16 x 23

    Ilość stron: 414

    EAN: 9788301182335

    Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych konsumentów. Wykreowanie skutecznego pod względem komunikacyjnym tekstu wymaga uwzględnienia szerokiego spektrum czynników natury pragmalingwistycznej, co implikuje potrzebę kompleksowej analizy przekazów reklamowych pod kątem ich językowej warstwy oddziaływania na odbiorcę. Autorka, która jest doktorem nauk ekonomicznych oraz doktorem nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, analizuje teksty reklamowe w szeroko rozumianej perspektywie społeczno-ekonomicznej, kulturowej i lingwistycznej, ukazując ogromną złożoność zjawiska, jakim jest współczesna reklama. Praca Doktor Aleksandry Radziszewskiej jest cenną próbą systematyzacji dotychczasowego dorobku naukowego dotyczącego nie tylko lingwistyki pragmatycznej w reklamie, lecz także w sensie ogólniejszym – językowych aspektów przenikania się kultur w życiu gospodarczym. (…) Będzie ona miała wielu adresatów – poczynając od badaczy, lingwistów i przekładoznawców, lecz także ekonomistów specjalizujących się w marketingu, promocji i reklamie, aż po socjologów i kulturoznawców. Praca ma charakter interdyscyplinarny. Jej lektura dowodzi wysokich kompetencji badawczych Autorki i Jej rozległej wiedzy zarówno w dziedzinie lingwistyki, jak i ekonomii. Sama książka może być sytuowana zarówno w naukach ekonomicznych, jak i w lingwistyce, psychologii społecznej i szeroko pojętym kulturoznawstwie. Winni ją koniecznie czytać studenci kierunków lingwistycznych (ekonolingwistyka, lingwistyka stosowania, lingwistyka dla biznesu), ale także studenci zarządzania i ekonomii. Wiedząc, że Autorka jest pracownikiem uczelni politechnicznej prowadzącej zarówno studia ekonomiczne, jak i lingwistyczne, ufam, że Jej praca znajdzie szerokie grono czytelników w uczelni macierzystej, gdyż monografia ta doskonale wpisuje się w program i ramy kwalifikacyjne obydwu tych kierunków. Sam będę gorąco polecał lekturę monografii moim studentom i doktorantom. Jestem także przekonany, że praca Doktor Radziszewskiej spotka się z szerokim odzewem czytelników w całym kraju. Jeżeli te nadzieje się spełnią będę sprzyjać inicjatywie przetłumaczenia tej pracy na język angielski, celem udostępnienia szerszym kręgom czytelniczym. Z pełnym przekonaniem r e k o m e n d u j ę publikację monografii w jednym z najbardziej szacownych wydawnictw naukowych w naszym kraju. Z recenzji prof. zw. dra hab. Juliana Maliszewskiego

    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

    Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

    Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
    Pragmalingwistyczne Wyznaczniki Skuteczności Komunikacyjnej Tekstów Reklamowych
    52,42 zł
    69,90 zł
    Ilość

    POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 8.99 zł

    Darmowa dostawa już od 100 zł

    Zamów tel.: 508 768 309
    (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

    Blik GPay Paypo Visa Mastercard
    PRAGMALINGWISTYCZNE WYZNACZNIKI SKUTECZNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ TEKSTÓW REKLAMOWYCH - PWN

    Pragmalingwistyczne Wyznaczniki Skuteczności Komunikacyjnej Tekstów Reklamowych

    52,42 zł
    69,90 zł