
Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Autor: Wioletta Ocieczek
Producent: Wydawnictwo...
Oprawa: miękka
Format (cm): 17 x 24
Ilość stron: 170
EAN: 9788373356733
Zmiany społeczne, kulturowe i ekonomiczne zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw sprawiły, że działalność podmiotów gospodarczych oparta jest w coraz większym zakresie na założeniach koncepcji społecznej odpowiedzialności (social responsibility). Koncepcja ta pojawiła się na początku lat 70. XX w. Jej istota polega na tym, że przedsiębiorstwa poczuwają się do odpowiedzialności za stan środowiska przyrodniczego, za efekty społeczne prowadzonej działalności i relacje z różnymi uczestnikami szeroko rozumianego życia społeczno-gospodarczego. Oczekuje się od przedsiębiorstw nie tylko produkcji wyrobów, lecz również udziału w rozwiązywaniu złożonych problemów społecznych. Partnerstwo między biznesem a społeczeństwem, podejmowanie działań zgodnych z założeniami zrównoważonego rozwoju i dobrobytem społecznym, popartych etycznymi zachowaniami to podstawa koncepcji społecznej odpowiedzialności.
Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Wysyłamy w 24h + czas dostawy
14 dni na zwrot produktu
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: 508 768 309
(Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)
Zmiany społeczne, kulturowe i ekonomiczne zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw sprawiły, że działalność podmiotów gospodarczych oparta jest w coraz większym zakresie na założeniach koncepcji społecznej odpowiedzialności (social responsibility). Koncepcja ta pojawiła się na początku lat 70. XX w. Jej istota polega na tym, że przedsiębiorstwa poczuwają się ...
check_circle
check_circle