
Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Autor: Anna Napiórkowska
Producent: SGH w Warszawie
Oprawa: miękka
Format (cm): 17 x 25
Ilość stron: 198
EAN: 9788380304116
Zaprezentowany w monografii krytyczny przegląd literatury wraz z zaproponowanym na jego podstawie modelem koncepcyjnym zależności między determinantami CSR, działaniami z zakresu CSR i wynikami finansowymi i niefinansowymi przedsiębiorstw handlu detalicznego prowadzących działalność w Polsce, z uwzględnieniem wielkości przedsiębiorstwa mierzonej liczbą zatrudnionych, struktury kapitału oraz komunikacji CSR jako zmiennych moderujących relację działań z zakresu CSR z wynikami, a także przeprowadzone badanie empiryczne służą realizacji celów poznawczych, metodycznych i praktycznych. Przyczyniają się one także do usystematyzowania i poszerzenia wiedzy na temat złożoności przedstawionych związków, co ma zastosowanie praktyczne, gdyż wnioski z badania umożliwiają sformułowanie rekomendacji dla strategii marketingowych detalistów.
Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Wysyłamy w 24h + czas dostawy
14 dni na zwrot produktu
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: 508 768 309
(Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)
check_circle
check_circle