Agata Przybyłek
  • -65%
15,71 zł44,90 zł
DISNEY KRAINA LODU PUZZLE 4W1 340 ELEMENTÓW CLEMENTONI 6+
  • -32%
  • Obecnie brak na stanie
27,19 zł39,99 zł
PLECAK SZKOLNY DWUKOMOROWY BLOOM - Patio
  • -63%
43,25 zł116,90 zł
TOKSYCZNA MATKA. JAK SIĘ BRONIĆ PRZED JEJ WPŁYWEM I USTALAĆ GRANICE Robert Rutkowski - Muza
  • -55%
  • Nowo dodane
KOSZULKA POLO TURKUSOWA ROZMIAR 152 COOL CLUB
  • -40%
17,99 zł29,99 zł
DISNEY KRAINA LODU MOJA BAJKOWA DOBRANOCKA MOC MAGII - Olesiejuk
  • -60%
6,00 zł14,99 zł
MÓJ PRZYJACIEL DRAGO
  • -40%
  • Obecnie brak na stanie
29,94 zł49,90 zł
Ryszard Ćwirlej
  • -55%
  • Obecnie brak na stanie
22,50 zł49,99 zł
FORMY DO KSZTAŁTÓW PRZESTRZENNYCH 3D 8+ - Tm ToysFormy Do Kształtów Przestrzennych 3D 8+
  • -61%
30,02 zł76,99 zł
      E-Konsumenci Jutra. Pokolenie Z I Technologie Mobilne

      E-Konsumenci Jutra. Pokolenie Z I Technologie Mobilne

      Opinia (0)
      Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz zna...Czytaj więcej

      Autor: Barbara Grabiwoda

      Producent: Wydawnictwo Nieoczywiste

      Oprawa: miękka

      Format (cm): 16 x 23.5

      Ilość stron: 310

      EAN: 9788363391515

      Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: – Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? – W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? – Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? – Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? – Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? – Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? – Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? – W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?


      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      E-Konsumenci Jutra. Pokolenie Z I Technologie Mobilne
      50,15 zł
      59,00 zł
      Ilość

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      E-KONSUMENCI JUTRA POKOLENIE Z I TECHNOLOGIE MOBILNE Barbara Grabiwoda - Wydawnictwo Nieoczywiste

      E-Konsumenci Jutra. Pokolenie Z I Technologie Mobilne

      50,15 zł
      59,00 zł