JUST DANCE 2016 XBOX 360
  • -33%
180,89 zł269,99 zł
WYDRAPYWANKA ŚWIATECZNA 3+
  • -30%
6,99 zł9,99 zł
BRYSTOL KARTON KOLOROWY ZIELONY 50 X 70 CM B2 - Panon
  • -30%
3,50 zł4,99 zł
VTOROJ DREVNERUSSKIJ PEREVOD APOFEGMAT BENASA BUDNOGO Eliza Małek - Studio Bel
  • -70%
Suzanne Collins
  • -65%
15,75 zł44,99 zł
KORALIKI DO PRASOWANIA KONIE ZESTAW KREATYWNY 5+
  • -44%
  • Obecnie brak na stanie
22,39 zł39,99 zł
DYSCYPLINY SPORTOWE - Fenix
  • -65%
7,00 zł19,99 zł
GIRLANDA LED CZERWONA
  • -30%
20,99 zł29,99 zł
Z JAK ZACHARIASZ Robert C. Obrien - Ya!
  • -65%
12,22 zł34,90 zł
  • OUTLET
    Leading Loyalty: Cracking The Code To Customer Devotion

    Leading Loyalty: Cracking The Code To Customer Devotion

    Opinia (0)
    In business, it’s not enough for people to like you, they need to love you! Learn how building loyalty and modeling great customer service behavior to develop frontline teams is the key to building raving fans. To thrive in today’s economy, it’s not enough for customers to merely like yo...Czytaj więcej

    Autor: Sandy Rogers

    Producent: Amacom

    Oprawa: twarda

    Format (cm): 17 x 24

    Ilość stron: 240

    EAN: 9780814439395

    In business, it’s not enough for people to like you, they need to love you! Learn how building loyalty and modeling great customer service behavior to develop frontline teams is the key to building raving fans.

    To thrive in today’s economy, it’s not enough for customers to merely like you. They have to love you. Win their hearts and they will not only purchase more—they’ll talk you up to everyone they know. But what turns casual customers into passionate promoters and lifelong buyers?

    Loyalty experts at FranklinCovey set out to unlock the mysteries of gaining the customer’s loyalty. In an extensive study that involved 1,100 stores and thousands of people, they isolated examples that stood out in terms of revenues and profitability. They found that these “campfire stores” burned brighter than the rest thanks to fiercely loyal customers and the employees who delight in making their customers’ lives easier.

    Full of eye-opening examples and practical tools, Leading Loyalty helps you infuse empathy, responsibility, and generosity into every interaction and:

    Make warm, authentic connections

    Ask the right questions and listen to learn

    Discover the real job to be done

    Take ownership of the customer’s issue

    Follow up and strengthen the relationship

    Share insights openly and kindly

    Surprise people with unexpected extras

    Model, teach, and reinforce these essential behaviors through weekly team huddles

    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

    Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

    Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
    Leading Loyalty: Cracking The Code To Customer Devotion
    22,72 zł
    64,90 zł
    Ilość

    Niedostępny

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 8.99 zł

    Darmowa dostawa już od 100 zł

    Zamów tel.: 508 768 309
    (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

    Blik GPay Paypo Visa Mastercard
    LEADING LOYALTY: CRACKING THE CODE TO CUSTOMER DEVOTION Sandy Rogers

    Leading Loyalty: Cracking The Code To Customer Devotion

    22,72 zł
    64,90 zł