TORBA PREZENTOWA KOŁA XL - PanonTorba Prezentowa Koła Xl
  • -50%
Opinia (0)
4,99 zł9,99 zł
SYSTEM ARGENTYŃSKI Monika Luft
  • -65%
Opinia (0)
10,47 zł29,90 zł
KODEKS POSTĘPOWANIA CYWILNEGO ZE SCHEMATAMI Piotr Rylski - LexisNexis
  • -65%
Opinia (0)
8,71 zł24,90 zł
ZESZYT W LINIE 80 KARTEK A4
  • -30%
Opinia (0)
17,49 zł24,99 zł
ZNACHOR
  • -65%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
10,15 zł29,00 zł
MAD AND BAD ROCK WAR 1 Robert Muchamore - Jaguar
  • -65%
Opinia (0)
12,22 zł34,90 zł
BEŻOWE SANDAŁY Z EKOZAMSZU ROZMIAR 37 II GATUNEKBeżowe Sandały Z Ekozamszu Rozmiar 37 Ii Gatunek
  • -75%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
20,00 zł79,99 zł
MACHU PICCHU. STO LAT PO GODZINIE ZERO
  • -15%
  • Obecnie brak na stanie
Opinia (0)
42,41 zł49,90 zł
NASZA WOJNA Maciej Górny, Włodzimierz Borodziej - WAB
  • -40%
Opinia (0)
50,99 zł84,99 zł
      Leading Loyalty: Cracking The Code To Customer Devotion

      Leading Loyalty: Cracking The Code To Customer Devotion

      Opinia (0)
      In business, it’s not enough for people to like you, they need to love you! Learn how building loyalty and modeling great customer service behavior to develop frontline teams is the key to building raving fans. To thrive in today’s economy, it’s not enough for customers to merely like yo...Czytaj więcej

      Autor: Sandy Rogers

      Producent: Amacom

      Oprawa: twarda

      Format (cm): 17 x 24

      Ilość stron: 240

      EAN: 9780814439395

      In business, it’s not enough for people to like you, they need to love you! Learn how building loyalty and modeling great customer service behavior to develop frontline teams is the key to building raving fans.

      To thrive in today’s economy, it’s not enough for customers to merely like you. They have to love you. Win their hearts and they will not only purchase more—they’ll talk you up to everyone they know. But what turns casual customers into passionate promoters and lifelong buyers?

      Loyalty experts at FranklinCovey set out to unlock the mysteries of gaining the customer’s loyalty. In an extensive study that involved 1,100 stores and thousands of people, they isolated examples that stood out in terms of revenues and profitability. They found that these “campfire stores” burned brighter than the rest thanks to fiercely loyal customers and the employees who delight in making their customers’ lives easier.

      Full of eye-opening examples and practical tools, Leading Loyalty helps you infuse empathy, responsibility, and generosity into every interaction and:

      Make warm, authentic connections

      Ask the right questions and listen to learn

      Discover the real job to be done

      Take ownership of the customer’s issue

      Follow up and strengthen the relationship

      Share insights openly and kindly

      Surprise people with unexpected extras

      Model, teach, and reinforce these essential behaviors through weekly team huddles

      📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

      Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

      Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
      📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
      ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
      ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
      ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!

      Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

      Masz coś do powiedzenia? Napisz recenzję!
      Leading Loyalty: Cracking The Code To Customer Devotion
      22,72 zł
      64,90 zł
      Ilość

      Niedostępny

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: 508 768 309
      (Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)

      Blik GPay Paypo Visa Mastercard
      LEADING LOYALTY: CRACKING THE CODE TO CUSTOMER DEVOTION Sandy Rogers

      Leading Loyalty: Cracking The Code To Customer Devotion

      22,72 zł
      64,90 zł