- OUTLET

Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Nauka programowania przez zabawę bez konieczności użycia komputera Dla uczniów w wieku 7-8 lat Druga część nowej serii „Programowanie w ruchu” przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do pokonania kolejnych poziomów (np. kluczy do bram w labiryncie). Całość przechodzi stopniowo od rozwiązywania zamkniętych, z góry ustalonych problemów (np. przejścia złożonej gry-labiryntu) do samodzielnego budowania sytuacji problemowych i konstruowania gier, weryfikowania możliwości rozegrania gry, porównywania równych rozwiązań tego samego zadania. Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez: ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej
Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Wysyłamy w 24h + czas dostawy
14 dni na zwrot produktu
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: 508 768 309
(Pon. – Pt. 8:00 – 15:00)
Nauka programowania przez zabawę bez konieczności użycia komputera Dla uczniów w wieku 7-8 lat Druga część nowej serii „Programowanie w ruchu” przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do ...
check_circle
check_circle