Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
Końcówki serii i ostatnie sztuki: książki, kosmetyki, zabawki, odzież i więcej. Darmowa dostawa od 100 zł
2048 produktów
Siatka
Siatka-2
Lista
Lista-2
Katalog
38,16 zł44,90 zł
Pośpiesz się, ostatnia sztuka!
Nowe wydanie zaktualizowane i rozszerzonePierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u, jakie nastąpiły w minionych 10 latach. Czytelnik otrzymuje dzięki temu aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku.Autorka omawia w książce m.in. następujące zagadnienia: skuteczne...
38,16 zł44,90 złCena podstawowa-15%wyłączone Cena
33,92 zł39,90 zł
Pośpiesz się, ostatnia sztuka!
33,92 zł39,90 złCena podstawowa-15%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Rewolucja w zarządzaniu motywacją!
Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, doskonała konsultantka i coach, przekonuje nas, abyśmy w końcu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujące dla obu stron, to jeszcze po prostu nie działa. Ludzie już są zmotywowani, choć zazwyczaj w sposób powierzchowny i tylko na krótką metę. W tej książce Fowler...
33,92 zł39,90 złCena podstawowa-15%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Czas już zrezygnować z okresowej oceny pracowników. To główna teza stawiana przez Samuela Culberta w książce, która mierzy się z powszechnymi osądami i pokazuje prawdziwe oblicze okresowej oceny pracowników – jako okrutnej, bezsensownej i podstępnej praktyki, która wiele mówi o bezmyślnych działaniach kierownictwa będących prawdziwą plagą współczesnych organizacji. Według profesora...
33,92 zł39,90 złCena podstawowa-15%wyłączone Cena
143,10 zł159,00 złCena podstawowa-10%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
„Nowy coaching biznesowy” to kompleksowy przewodnik po podstawach coachingu, zawierający przegląd podstawowych zasad i narzędzi, a także liczne analizy przypadków umożliwiające pogłębianie wiedzy. Carol Wilson, doświadczony trener i szkoleniowiec, przedstawia wiedzę niezbędną do przyswojenia sobie najlepszych praktyk, przydatną zarówno dla początkujących adeptów coachingu,...
143,10 zł159,00 złCena podstawowa-10%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Czy da się ocalić karierę i odzyskać reputację po poważnym kryzysie na ścieżce zawodowej? W erze, w której prasa karmi się sensacyjnymi historiami o upadłych liderach, politykach, gwiazdach, odważnych denuncjatorach oraz o tych, którzy padli ofiarą rywalizacji, zazdrosnych współpracowników i przełożonych, to pytanie stało się ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. W tej książce Jeffrey...
15,71 zł44,90 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Jeżeli dobrowolnie zrezygnujesz z outsourcingu procesów, które twoi konkurenci realizują poza organizacją, to wcześniej czy później twoja firma przestanie się liczyć na rynku – takie twierdzenie wygłosił kiedyś pierwszy premier Singapuru Lee Kuan Yew. Pogląd ten jest zbyt kategoryczny, aby się z nim w pełni zgodzić, ale odzwierciedla to, że przedsiębiorstwa na całym świecie coraz częściej...
34,93 zł49,90 złCena podstawowa-30%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Jak nieustannie wykorzystywać wrodzone zdolności? Od czasu pierwszego amerykańskiego wydania w roku 2000 Przywództwo i oszukiwanie samego siebie jest fenomenem, o którym mówią wszyscy. Z roku na rok sprzedaż rośnie, a książka cieszy się niesłabnącą popularnością – została wydana w ponad dwudziestu językach. Poprzez opowieść o człowieku stawiającym czoło wyzwaniom w życiu zawodowym i...
67,92 zł79,90 złCena podstawowa-15%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
W świecie morderczego tempa, niepewności, globalnej konkurencji, firma stale musi porządkować i doskonalić swoje działanie. Wymaga to dyscypliny, która pomaga osiągać zaplanowane rezultaty i działać skutecznie bo to się liczy na rynku bardziej niż poprawność metodologiczna czy estetyka. Dyscyplina zarządzania to cztery przedstawione w książce etapy: - interpretacja otoczenia, -...
17,46 zł49,90 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
15,75 zł44,99 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
- wszechstronna i przystępna krytyka kapitalizmu pióra jednego z najwybitniejszych w świecie ekonomistów marksistowskich - zawiera ostrzeżenie przed ogromnymi niebezpieczeństwami, jakie stwarza system, który wymknął się spod kontroli i stanowi dziś zagrożenie dla przyszłości rodzaju ludzkiego Jest to książka ważna dla każdego, kto chce zrozumieć obecny kryzys, a zwłaszcza jego miejsce w...
15,75 zł44,99 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
Esej reportaż
To nie jest książka o nieuniknionej zagładzie. To książka o nadziei. Łącząc wiedzę z różnych dziedzin - historii, ekonomii, antropologii, filozofii i nauk ścisłych - Jason Hickel kreśli błyskotliwą analizę kapitalizmu (z odświeżającym spojrzeniem na jego historię) i proponuje wizję alternatywnego rozwoju, zrywającego z obłędem ciągłego wzrostu. Pisze o tym, jak przejść od gospodarki...
30,15 zł45,00 złCena podstawowa-33%wyłączone Cena
19,95 zł39,90 złCena podstawowa-50%wyłączone Cena
Czego dotyczy ekonomia? Dlaczego ekonomiści nie mogą przewidzieć kryzysów ekonomicznych? Czy istnieje ekonomia wolna od wartości? Czy bogacąc się będziemy szczęśliwsi? A także, czy rząd ma prawo „szturchać” obywateli? Na te, i szereg innych pytań z szeroko rozumianej ekonomii, filozofii i etyki odpowiadają dwaj wybitni przedstawiciele świata nauki: dr hab. Marcin Gorazda, prawnik, filozof,...
19,95 zł39,90 złCena podstawowa-50%wyłączone Cena
24,46 zł69,90 zł
Pośpiesz się, ostatnia sztuka!
24,46 zł69,90 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
Jak zwiększyć i utrzymać organiczny wzrost przychodów i zysków, bez względu na to, czy zarządzasz całym przedsiębiorstwem, czy jesteś świeżo upieczonym menedżerem. W ciągu ostatnich kilku lat firma Procter & Gamble potroiła zyski, znacznie przyśpieszyła wzrost przychodów z działalności podstawowej, poprawiła płynność finansową i zwiększyła marżę operacyjną. Średni wzrost zysku...
24,46 zł69,90 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Ograniczone przywództwo jest próbą naukowej analizy przywództwa na podstawie wywiadów przeprowadzonych przez autora z 29 wybitnymi osobami, znanymi z życia publicznego liderami politycznymi, gospodarczymi, społecznymi, artystycznymi, naukowymi i religijnymi. Wnioski, do jakich dochodzi prof. Andrzej K. Koźmiński, są zaskakujące: lepiej radzą sobie liderzy, którzy napotykają więcej...
42,41 zł49,90 złCena podstawowa-15%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Can a good company become a great one and, if so, how? After a five-year research project, Collins concludes that good to great can and does happen. In this book, he uncovers the underlying variables that enable any type of organization to make the leap from good to great while other organizations remain only good. Rigorously supported by evidence, his findings are surprising - at times even...
90,06 zł114,00 złCena podstawowa-21%wyłączone Cena
17,50 zł49,99 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Czy miasta potrafią lepiej od państw rozwiązać najpoważniejsze problemy XXI wieku? Czy cała nadzieja w miejskiej demokracji?Narody świata wydają się sparaliżowane wobec najniebezpieczniejszych wyzwań naszych czasów – zmiany klimatu, terroryzmu, ubóstwa, handlu narkotykami, bronią i ludźmi. Problemy są zbyt poważne, za bardzo powiązane wzajemnie, zbyt sporne, by mogło się z nimi uporać...
17,50 zł49,99 złCena podstawowa-65%wyłączone Cena
35,77 zł49,00 zł
Pośpiesz się, ostatnia sztuka!
Ekonomia
„Musimy wyruszyć w drogę przy złej pogodzie, w chwili, gdy historia zdaje się sama wahać, jak obrać swój własny kurs. Siły, które dziś trzęsą światem, to zdaniem wielu populizm i nostalgia za powrotem do minionych horyzontów, przywilejów i wygód. Trzeba będzie stawić im czoło i to bez zbędnej zwłoki, pomagając innym zrozumieć siły, które narodzą się w świecie jutra. Świecie, w którym mosty...
35,77 zł49,00 złCena podstawowa-27%wyłączone Cena
Ekonomia
Doug Casey jest inwestorem, ekonomistą, jednym z najbardziej rozpoznawalnych znawców światowego rynku papierów wartościowych, międzynarodowym doradcą inwestycyjnym i ekspertem od pieniędzy. Jest również autorem kilku bestsellerów na tematy finansowe, które milionom ludzi odmieniły spojrzenie na dostatnie życie. Jego blog INTERNATIONAL MAN uważany jest za jeden z najpopularniejszych drogowskazów...
26,25 zł58,33 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Ekonomia
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę,...
24,71 zł54,90 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
24,75 zł55,00 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Marketing i zarządzanie
Książka poświęcona jest funkcjonowaniu człowieka w organizacji. Przybliża i omawia szereg jego aspektów dotyczących: zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej. Pokazuje liczne relacje organizacyjne i ich wzajemne oddziaływania, z podkreśleniem fundamentalnego znaczenia zaufania w kreowaniu więzi międzyludzkich. Ma...
24,75 zł55,00 złCena podstawowa-55%wyłączone Cena
Biznes
Książka Biznes XXI wieku jest dedykowana milionom ludzi, którzy znajdują się na życiowym rozstaju dróg: dotknął ich obecny kryzys gospodarczy, czują się bezradni nie potrafi ą zadbać o własną przyszłość finansową. Udowadnia, że wbrew wszystkiemu to jest najlepszy czas, by przejąć kontrolę nad własną przyszłością. Autor spędził większość swojego życia na kształceniu ludzi w tym, by zdobywali...
30,55 zł47,00 złCena podstawowa-35%wyłączone Cena